Eden Springs promuje wodę źródlaną wśród pracowników
Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawców wodyźródlanej, rozpoczął we współpracy z portalem Interia.pl i agencjąGrupa Adweb kampanię "Szklanka wody robi różnicę". W jej ramachfirma uruchomiła stronę internetową, na której każdy użytkownikmoże sprawdzić, jak dużo wody powinno znajdować się w miejscu jegopracy.
Koncepcja kampanii opiera się na założeniu, że latem każdapracownik powinien mieć w ciągu godzin spędzonych często wnieklimatyzowanych pomieszczeniach dostęp do wystarczającej ilościwody źródlanej. Badania pokazują jednak, że Polacy nie piją tylewody, ile jest wskazane ze względów zdrowotnych.
Dlatego Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawcówwody źródlanej, wraz z portalem Interia.pl uruchomił w ramachkampanii "Szklanka wody robi różnicę" mini-serwis postępny podadresem www.eden.interia.pl. W witryniekażdy internauta może sprawdzić, jaka ilość wody - w zależności odliczby osób zatrudnionych w firmie - powinna być dostępna w jegomiejscu pracy.
Koncepcja wizualna serwisu została przygotowana przez w agencjęinteraktywną Grupa Adweb zgodnie z sugestiami Eden Springs.Cechujące stronę przejrzystość i schludna prostota nie odbiegają odstylu panującego w portalu Interia. - Nie przysłoniliśmy treścizbędnymi animacjami i fajerwerkami - ocenia Sławomir Jucha,kierownik działu kreacji w Grupie Adweb, która współpracowała już zEden Springs przy kampanii skierowanej do serwisów gospodarczych ibiznesowych.
Dołącz do dyskusji: Eden Springs promuje wodę źródlaną wśród pracowników