Dzieci a wirtualne światy
Dzieci i nastolatki coraz częściej korzystają z wirtualnych światów.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen/NetRatings, jednym z najszybciej rozwijających się wirtualnych światów skierowanych do dzieci jest kupiony za 350 milionów dolarów przez koncern Walt Disney Co. Club Penguin.
W ubiegłym miesiącu miał on 12 milionów zarejestrowanych użytkowników i 700 tysięcy płacących za dostęp do dodatkowych funkcji.
eMarketer szacuje, że 24 procent z 34,3 miliona amerykańskich dzieci i nastolatków logujących się do sieci, będzie w bieżącym roku korzystać z wirtualnych światów przynajmniej raz w miesiącu. W przyszłym roku wskaźnik ten ma wzrosnąć do 34 procent, a do 2011 roku do 53 procent.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Dzieci a wirtualne światy