Duże zainteresowanie konkursem "Złote Spinacze"
Blisko 60 kampanii zgłoszonych do konkursu "Złote Spinacze" organizowanego przez Związek Firm Public Relations
Zamknięty został termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu na najlepszą kampanie Public Relations "Złote Spinacze". Organizowany po raz pierwszy przez ZFPR konkurs odniósł nadspodziewany sukces. Zgłoszonych zostało 57 prac w 6 kategoriach.
"Ogromnie się cieszymy, że mimo trudnej sytuacji na rynku tak wiele firm i instytucji - także spoza naszego związku - pozytywne zareagowało na tę inicjatywę" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze" - "Liczymy, że spowoduje ona większe zainteresowanie naszym zawodem w Polsce i przyczyni się do integracji polskiego środowiska public relations".
Ogłoszony 21 sierpnia 2003 r. konkurs był odpowiedzią na zapotrzebowanie środowiska. Jak dotąd brak było w Polsce profesjonalnego konkursu skupiającego się na różnorodnych działaniach w ramach PR, takich, jakie mają inne branże. Złote Spinacze wypełniły tę lukę, wzorując swoją inicjatywę na najsłynniejszym i najbardziej prestiżowym na świecie konkursie tego typu - Golden World Awards organizowanym przez IPRA, czego dowodem powodzenie samego konkursu, dodał Ryszard Solski, Prezes Zarządu ZFPR.
Ogłoszenie wyników I. etapu konkursu nastąpi w dniu 15 października 2003. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w dniu 28 listopada na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton. Autorzy najlepszych kampanii otrzymają statuetki Złotych Spinaczy. Decyzje podejmie jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR.
Dołącz do dyskusji: Duże zainteresowanie konkursem "Złote Spinacze"