SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższe reklamy w Radiu ZET

Po raz pierwszy od ponad dwóch lat zmienia się cennik Radia ZET.Średnia podwyżka od 3 listopada wyniesie 4,7 proc.

Zmianie ulegną również ceny w ofercie handlowej RRM: ZETBarometr+ i ZET Barometr Young. Ceny w ofertach ZET Total orazPlaneta Sieć 18, pozostają bez zmian.

- Rok 2008 jest dla rynku radiowego kolejnym okresem intensywnejwalki o słuchacza. Pomimo stale rosnącej liczby stacji skierowanychdo wąskich grup docelowych, zmieniającym się stylu konsumpcjimediów oraz zwiększającej się roli internetu, pozycja Radia ZETpozostaje stabilna - mówi Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży imarketingu Grupy Eurozet. - Na przestrzeni ostatnich 7 lat RadiuZET przybyło 17 proc. nowych słuchaczy - dodaje Sroga.

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl