„Driven by e-motion” - Hyundai reklamuje Ioniq
Hyundai rozpoczął kampanię promującą model Ioniq - pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.
Model Iiniq Hybrid, który już pojawił się w polskich salonach, napędza nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6 GDI Kappa oraz silnik elektryczny zasilany zaawansowanymi akumulatorami litowo-jonowymi. Po podłączeniu smartfonu, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają użytkownikom sterowanie muzyką, funkcjami telefonu i nawigacją na wyświetlaczu samochodu.
Kampania ruszyła 7 października. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Jednocześnie importer prowadzi kampanię wspierającą model i30.
Dołącz do dyskusji: „Driven by e-motion” - Hyundai reklamuje Ioniq