Dobre po polskie
Polska kampania dla marki Discreet zwycięzcą ogólnoświatowego konkursu Procter & Gamble
Marka Alldays Discreet wspierana kampanią "Butterfly" zdobyła główną nagrodę Procter & Gamble w konkursie Global Brand Building Awards w kategorii Value Sweet Spot. Statuetki ABBIE (Achievement in Brand Building Innovation and Excellence) są corocznie przyznawane markom za znakomite wyniki rynkowe. Kampania została przygotowana przez Leo Burnett Warszawa dla Procter & Gamble Polska i jako jedyna kampania z Europy Środkowo-Wschodniej została wyróżniona tą prestiżową nagrodą.
Wkładki Discreet były pozycjonowane jako najcieńsze na rynku i przez to niewyczuwalne, dające swobodę. Komunikacja miała delikatny kobiecy i subtelny charakter, tak by forma i treść przekazu była zaakceptowana przez konsumentki, wzbudziła ich pozytywne nastawienie i chęć zakupu.
W ciągu 15 miesięcy od rozpoczęcia kampanii udziały rynkowe Discreeta w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosły o 85%, zmieniając tym samym pozycje P&G na rynku wkładek w tym regionie.
Nad kampanią ze strony P&G pracowali: Artur Litarowicz (Marketing Director) i Łukasz Stebelski (Brand Manager), z ze strony Leo Burnett: Monika Sosnowska (Account Director), Anna Kondracka (Account Supervisor), Darek Zatorski (Creative Director), Teresa Biernacka (Senior Copywriter), Ksenia Kononienko (Art Director) i Janusz Włodarski (Production Director).
"Jeśli Procter&Gamble przyznaje ci swoją globalną nagrodę dlatego, że twoja reklama buduje jego markę, to znaczy, że musi to być marketingowy majstersztyk" - powiedział Jarek Ziębiński, Dyrektor Zarządzający Leo Burnett Group Poland, Chairman Leo Burnett Central and Eastern Europe.
Dołącz do dyskusji: Dobre po polskie