Dla Wymagających
Nowa kampania promocyjna Cityboard Media
Kampania promocyjna Dla Wymagających promuje jakość usług oferowanych przez Cityboard Media. Będzie ona eksponowana na sieci cityboardów oraz supercityboardów w całej Polsce od grudnia 2004 roku. Ekspozycji na sieci wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej będzie towarzyszyła kampania internetowa i prasowa.
Celem kampanii jest promocja zasad, które stanowią podstawę tworzenia i realizacji oferty dla klientów Cityboard Media. Tytuł kampanii informuje, że jest to oferta Dla Wymagających.
Kampania Dla Wymagających składa się z dwóch projektów:
Indywidualnie dobrana ekspozycja
Precyzyjnie realizowana obsługa
-Odnoszą się one do faktu ścisłej indywidualizacji oferty w zależności od potrzeb każdego klienta oraz wskazują na precyzję i profesjonalizm, jakie towarzyszą procesowi obsługi klienta na każdym jej etapie. Oba promowane elementy współpracy służą budowaniu długotrwałych, partnerskich relacji między Cityboard Media i jej klientami.
Cityboard Media posiada wieloletnie doświadczenie w wykorzystywaniu najnowocześniejszych narzędzi do planowania kampanii, takich jak: badania efektywności, segmentacja geodemograficzna PRIZM oraz segmentację topograficzną SEPT. Takie doświadczenie i podejście do planowania kampanii pozwalają na obsługę wymagających klientów z takich branż jak: motoryzacja, telekomunikacja, finanse, FMCG, turystyka, kosmetyki i farmaceutyki, centra handlowe i usługowe i innych - czytamy w komunikacie.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Moby Dick Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Dla Wymagających