Dimark zmienia swój wizerunek
Marka Dimark przeszła rebranding - ma nowe logo, stronę internetową, film, zmieniono także wygląd siedziby firmy. Za proces odpowiada agencja DDS Poland.
Dirmark specjalizuje się w projektowaniu, produkcji, montażu, uruchamianiu i serwisowaniu systemów transportu bagażowego na lotniskach. Nowy wizerunek firmy zaprezentowano w Monachium podczas targów wyposażenia lotnisk Inter Airport Europe 2017. Obejmuje m.in. nowe logo oraz claim marki podkreślający charakter firmy. Ujednolicono też elementy takie jak wizytówki, listowniki, teczki firmowe czy stopki mailowe.
- O rebrandingu myślimy w szerokim znaczeniu tego słowa, dbając, by zmiany objęły wszystkie punkty kontaktu z marką – mówi Leszek Golonka, członek zarządu DDS Poland.
Nowy wygląd zyskała strona internetowa marki. W związku z rebrandingiem przygotowano także nowe grafiki 3D, firmową sesję zdjęciową i film wizerunkowy. Zmianie uległo oznakowanie siedziby głównej firmy – unowocześniono wnętrza i elementy elewacji budynków. Zgodnie z nowym brandingiem marki zaprojektowano też nowe stroje dla pracowników technicznych Dimark.
fot. Sara Napierała
Za proces zmiany wizerunku firmy odpowiada agencja DDS Poland. Film wizerunkowy wyprodukował trójmiejski dom produkcyjny G58.
Dołącz do dyskusji: Dimark zmienia swój wizerunek