Digital View z Shell Polska
Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało umowę z Shell Polska Sp. z o.o
Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało z Shell Polska Sp. z o.o. umowę, na mocy której na wszystkich stacjach należących do koncernu Shell na terenie Polski (223 stacje) zostanie zainstalowany system ekranów wizyjnych POSTV. Digital View odpowiada za instalację oraz obsługę systemu POSTV a sprzedażą czasu reklamowego zajmuje się agencja Incognito.
Super płaskie ekrany POSTV zainstalowane przy kasach, na wysokości wzroku klientów są nowoczesnym i bardzo efektywnym kanałem komunikacji reklamowej. Wyniki badań przeprowadzonych przez brytyjski instytut POPAI (Point of Purchase Advertising International) pokazują, że samo włączenie ruchu do przekazu reklamowego powoduje wzrost postrzegalności reklamy średnio o kilkadziesiąt procent w stosunku do efektów oddziaływania obrazu nieruchomego. Z badań POPAI wynika, że wizualna, ruchoma reklama w punkcie sprzedaży ma istotny wpływ na decyzje o zakupach jak też buduje markę i wizerunek produktów .
Dołącz do dyskusji: Digital View z Shell Polska