SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji nadawanej we wtorki audycji przegrywa z głównymi konkurentami na rynku.

Krzysztof Ziemiec, prowadzący "Wiadomości", fot. TVPKrzysztof Ziemiec, prowadzący

Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny talk-show „Debata” nadawany jest w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 19 stycznia br. Po trzech pierwszych wydaniach jego średnia oglądalność wyniosła 853 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,07 proc. w grupie 4+ i 3,24 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

Tytuł debaty

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

DEBATA CZY POLSKA JEST PANSTWEM SPRAWIEDLIWYM /PROG.PUBLIC.POL./

19-01-2016

692 858

3,88%

DEBATA WIZERUNEK POLSKI W SWIECIE /PROG.PUBLIC.POL./

26-01-2016

1 139 905

6,93%

DEBATA CO MOGA SLUZBY SPECJALNE W POLSCE /PROG.PUBLIC.POL./

02-02-2016

731 014

4,52%

Średnio:

852 620

5,07%

TVP1 w paśmie nadawania „Debaty” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, ale nadają oni wtedy pozycje komercyjne. Liderem jest w tym czasie TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 33,66 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,75 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,40 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 661 087

33,66%

28,46%

Polsat

2 311 903

13,75%

17,95%

TVN

1 244 297

7,40%

8,71%

TVP1 - Debata

852 620

5,07%

3,24%

„Debata” to pomysł poprzedniego kierownictwa TVP1. Nowy szef Jedynki Jan Pawlicki jeszcze przed jej startem zdecydował o zmianie prowadzącego - Małgorzatę Serafin zastąpił Krzysztof Ziemiec (trzecie wydanie prowadził Michał Adamczyk). W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiają na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
art
gadanie na ekranie, telewizja z lat 70stych
odpowiedź
User
missy
Nie chciało się Lisa z ponad dwoma milionami widzów o 22, to ma się Ziemca z 800 tys o 20-tej. Ale Krzysio się podoba PIS-owcom, więc co tam widzowie.
odpowiedź
User
Danio
przecież Debata ledwo co powstała, nie ma co porównywać
odpowiedź