SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Danny DeVito reklamuje kumulację w loterii BZ WBK (nowe wideo)

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Danny'ego DeVito. Aktor promuje podwyższoną nagrodę w loterii tego banku.

W kampanii reklamowej BZ WBK Danny DeVito rywalizuje o uwagę widzów z główną nagrodą w loterii tego banku. W nowym spocie aktor dowiaduje się, że wygrana zostaje podwyższona z 1 mln zł do 1 333 tys. zł, co złości go tym bardziej, że nie potrafi wymówić po polsku tej drugiej sumy.

Akcja reklamuje nagrodę, którą można wylosować w loterii po założeniu 3-miesięcznej lokaty w BZ WBK. - Mamy nadzieję, że nie jest to ostatnia kumulacja w naszej akcji, ponieważ kwota wygranej rośnie proporcjonalnie do ilości założonych lokat promocyjnych - komentuje Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor departamentu marketingu BZ WBK.




Druga odsłona kampanii, podobnie jak jej pierwsza część, jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVP1, Polsat, Discovery Polska), prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Polska", "Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost"), radiu (Radio ZET, Złote Przeboje, Eska, RMF FM), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, gadugadu.pl) oraz placówkach BZ WBK. Kreację przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Danny DeVito reklamuje kumulację w loterii BZ WBK (nowe wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl