SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dafi w kampanii pokazuje, jak pozytywnie zmieniać świat

Wystartowała najnowsza kampania Dafi, w której marka wraz z agencją Opus B wzywa do zmiany postaw, a w konsekwencji ograniczenia ilości plastikowych odpadów. 

To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster i Opus B. Tym razem przekaz ma charakter bardziej drapieżny i porusza ważny społecznie problem — śmieci produkowanych z jednorazowych opakowań.

- Każdy ze stworzonych przez nas spotów jest wezwaniem do zmiany kierowanym do różnych grup społecznych. Zaskakujący i mocny przekaz puentuje Dafi, jako racjonalne i funkcjonalne rozwiązanie problemu jednorazowych plastikowych butelek - mówi Tomasz Kosiński, creative director w Opus B

Autorom kampanii zależało na mocnym przekazie i podkreśleniu problemu, jakim są jednorazowe plastiki. Każdy, niezależnie od poglądów, wieku, miejsca zamieszkania czy płci, powinien przemyśleć i zmienić swoje podejście do korzystania z wody.

 

Kampania ma budować pozytywny wizerunek Dafi, jako brandu zaangażowanego społecznie i nowoczesnego.  
- Z jednej strony podkreślamy, że marka oferuje funkcjonalne rozwiązania świadomym klientom, którzy dbają o planetę i swoje wydatki. Z drugiej zaznaczamy, że Dafi myśli nie tylko o dziś, ale wybiega w przyszłość. Najwyższy czas zastanowić się nad tym, jaką Ziemię zostawiamy naszym dzieciom i zacząć zmiany od samych siebie, bo liczy się każdy gest - tłumaczy Katarzyna Bursztein z Formaster S.A., właściciela marki Dafi.

W ramach kampanii przygotowano serię spotów TV oraz szeroką komunikację digitalową. Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. Spoty zrealizował zespół motion agencji, usłyszymy w nich znany głos Łukasza Konopki.

 

 

Dołącz do dyskusji: Dafi w kampanii pokazuje, jak pozytywnie zmieniać świat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl