„Czas ucieka” w kampanii kotłów Viessmann
Pod hasłem „Czas ucieka” trwa kampania reklamowa kotłów kondensacyjnych firmy Viessmann. Akcja jest połączona z promocją cenową.
W ramach kampanii pod hasłem „Czas ucieka” Viessmann zachęca do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne. Firma podkreśla, że warto zrobić to już teraz, a nie w zimowym sezonie grzewczym. Każda z zawieszek roznoszonych w ramach tej akcji to równocześnie czek na 500 zł do wykorzystania przy zakupie nowego kotła Viessmann.
Działania reklamowe – zaplanowane od 7 czerwca do 31 sierpnia – oprócz dystrybucji ulotek na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce obejmują reklamy w prasie (magazyny branżowe, „Puls Biznesu”) oraz internecie (serwisy branżowe, strona i newsletter Viessmann). Kampanię firma Viessmann przygotowała i realizuje we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Czas ucieka” w kampanii kotłów Viessmann