SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

Zakończony w niedzielę drugi sezon serialu historycznego TVP 2 "Czas honoru" miał mniej widzów niż nadawana rok temu premierowa seria produkcji, ale wzrosły jego wpływy reklamowe. Podczas nadawania serialu Dwójka przegrywała z komercyjnymi konkurentami.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność 13 odcinków drugiej serii "Czasu honoru", emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,59 mln widzów. Dało to TVP 2 udział na poziomie 16,06 proc. w grupie 4+ i 15,74 proc. w grupie 16-49. Nadawana rok temu w niedziele o 20.05 pierwsza edycja serialu miała 2,86 mln widzów oraz odpowiednio 17,93 i 16,45 proc. udziału.

W czasie emisji drugiego sezonu "Czasu honoru" Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od niej radziły sobie: TVN, która emitując w tym paśmie głównie "Taniec z gwiazdami" z 27,68 proc. udziału była liderem pasma i Polsat, nadający wtedy przede wszystkim "CSI: Kryminalne zagadki Miami", co dawało mu 19,87 proc. Słabiej od TVP 2 wypadała natomiast TVP 1 (głównie filmy fabularne; 11,35 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy drugiej serii produkcji wyniosły w sumie 7,68 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła TVP 2 przychody reklamowe na poziomie 5,71 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).

Oglądalność drugiej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku 

Czas honoru 2 Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
13-09-2009 1 957 005 11,67% 11,57%
20-09-2009 2 723 292 18,17% 16,93%
27-09-2009 2 484 669 16,17% 15,48%
04-10-2009 2 431 296 15,40% 15,18%
11-10-2009 2 548 605 15,65% 15,14%
18-10-2009 2 570 359 15,61% 15,96%
25-10-2009 2 715 192 17,46% 16,13%
01-11-2009 2 302 843 15,18% 14,26%
08-11-2009 2 607 353 15,70% 16,99%
15-11-2009 2 582 886 15,29% 15,61%
22-11-2009 2 577 587 15,61% 15,94%
29-11-2009 2 690 971 15,69% 16,04%
06-12-2009 3 454 695 21,66% 19,70%
średnia 2 588 467 16,06% 15,74%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Czas honoru 2 na tle konkurencji

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 4 462 164 27,68%
Polsat 3 203 295 19,87%
TVP 2 – Czas honoru 2 588 467 16,06%
TVP 1 1 829 213 11,35%


Profil widowni "Czasu honoru" 

Czas honoru 2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,52% 95

Kobiety 54,48% 105
Wiek 4-9 1,47% 25

10-15 4,17% 57

16 - 19 2,34% 39

20 - 24 3,27% 38

25 - 29 4,67% 54

30 - 34 8,67% 108

35 - 39 8,89% 129

40 - 44 7,37% 114

45 - 49 12,64% 170

50 - 54 9,29% 112

55 - 59 9,31% 124

60+ 27,90% 147
Wlk. miasta Wieś 44,81% 115

< 50 tys. 18,93% 79

50-100 tys. 8,63% 102

100-200 tys. 6,51% 82

> 200 tys. 21,12% 102
Zawód Top management 9,45% 119

Pracownicy średniego szczebla 15,41% 108

Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,45% 118

Emeryci 35,30% 133

Inni 15,40% 50
Wykształcenie Podstawowe 47,13% 105

Średnie 31,66% 105

Wyższe 15,57% 136

Inne 5,65% 42


 

Dołącz do dyskusji: 'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl