Cyfrowa kampania Visy zachęca do płatności online
Visa Europe rozpoczyna świąteczną cyfrową kampanię reklamową, której celem jest przekonanie konsumentów, że internetowe płatności są bezpieczne.
Do końca grudnia reklamy w ramach kampanii będą pojawiać się na stronach sklepów internetowych takich jak Kelkoo, Virgin i Pricerunner - informuje serwis Brand Republic.
Opartą o banery kampanię przygotowała agencja marketingowa Inferno. Kładzie ona nacisk na ofertę polegającą na tym, że konsument jest zabezpieczony w przypadku gdy nie otrzyma produktu, za który zapłacił kartą Visa lub padnie ofiarą internetowego oszustwa.
Visa Europe stworzyła również nową stronę internetową (consumer.visaeurope.com), która na początek ma się koncentrować na podróżach, zakupach oraz internetowym bezpieczeństwie w okresie przedświątecznym. W serwisie można znaleźć m.in. porady dotyczące robienia zakupów od zajmujących się modą dziennikarzy magazynów 'Grazia' i 'Look'. Portal promuje także współpracę Visy z zakupowym serwisem społecznościowym ThisNext.
"Nasza internetowa kampania przekazuje wiadomość, że jeśli robi się zakupy w sieci to nie ma bezpieczniejszego sposobu płatności niż z kartą Visa. Nasza strona internetowa jest miejscem, w którym ludzie mogą znaleźć więcej informacji i porad dotyczących kupowania online i korzystania z kart płatniczych za granicą" - stwierdził Mariano Dima, wiceprezes ds. marketingu w Visa Europe.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cyfrowa kampania Visy zachęca do płatności online