CTM otwiera drugi oddział cc
Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR
Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu.
O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności poza centralną Polską, a kolejny to alternatywa dla dotychczasowych klientów, których projekty z różnych względów nie mogą być realizowane w Warszawie.
Z chwilą przystąpienia do Unii Europejskiej staliśmy się poważnym partnerem dla firm niemieckich, coraz częściej dostajemy zapytania i zlecenia projektów - mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. Wrocław zlokalizowany blisko zachodniej granicy Polski jest dużym atutem w kontaktach, łatwiej znaleźć ludzi posługujących się językiem niemieckim ale także, jest to strategiczna lokalizacja dla projektów polskich, w ten sposób możemy obsługiwać inne regiony. Rozwój rynku i zapotrzebowanie na usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne - dodaje.
Budowa wrocławskiego contact center finansowana jest z rezerw budżetowych CTM-u przeznaczonych na tego rodzaju inwestycje, została jednak rozłożona w czasie dzięki czemu jest mniej obciążająca. W chwili obecnej we Wrocławiu działa 60 stanowisk operatorskich w pełni wyposażonych w sprzęt i oprogramowanie, a docelowo ma ich być 150.
W systemie dwu zmianowym powstanie 300 stanowisk pracy, zarządzanie tak dużym potencjałem ludzi wymaga dobrej organizacji pracy oraz stałego monitoringu, dlatego struktura oddziału odpowiada standardom wypracowanym przez warszawskie contact center - mówi Maciej Wielkopolan.
Odział świadczy wszelkie usługi contact center, z ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej prowadzone są przygotowania do obsługi dużego klienta z Niemiec.
Celem firmy CTM jest bycie liderem wśród firm telemarketingowych w Polsce.
Staramy się być wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, naszym klientom oferujemy pełną przejrzystostość działań, na bieżąco mogą monitorować przebieg akcji i wprowadzać zmiany - mówi Maciej Wielkopolan. Od początku swojej działalności postawiliśmy na jakość wykonywanych usług i to właśnie ten element pozwolił nam zająć jedno z czołowych miejsc na polskim rynku i zwrócił na nas uwagę obecnego partnera SR. Teleperformance - dodaje.
Dołącz do dyskusji: CTM otwiera drugi oddział cc