CTM dla Jaguara
CTM umawia jazdy testowe dla Jaguar Land Rover Polska
W listopadzie ruszyła kampania, której celem jest zapoznanie klientów z modelami samochodów marki Jaguar i Land Rover.
Akcja prowadzona na terenie województwa mazowieckiego skierowana jest to grupy osób wykonujących wolne zawody. Mają oni okazję do przetestowania jednego z modeli Jaguara lub Land Rovera, są to samochody, których wartość zaczyna się od 130 tysięcy.
Zadaniem Centrum Telemarketingowego CTM był zakup odpowiedniej bazy klientów stanowiących grupę docelową wskazaną przez Jaguar Land Rover Polska, a następnie wykonanie połączeń telefonicznych i umówienie jazd próbnych. Chętni mogą wybrać dla siebie dogodny termin, a w wyznaczonym miejscu i czasie konkretny model zostaje podstawiony do ich dyspozycji.
Jaguar Land Rover Polska przeszkolił telemarketerów z CTM w zakresie modeli samochodów oferowanych w kampanii, dzięki czemu klient od razu może zapoznać się z danymi technicznymi samochodów.
Dołącz do dyskusji: CTM dla Jaguara