Creative PR dla Logos Travel Marek Śliwka
Firma Creative PR podpisała sześciomiesięczny kontrakt z firmą Logos Travel na obsługę w zakresie public relations.
Szczególny nacisk we współpracy położony zostanie na ukierunkowanie działań medialnych na prezentacje poszczególnych wypraw organizowanych przez Marka Śliwkę.
"Chcielibyśmy organizować raz na dwa miesiące cykliczne spotkania z naszymi klientami oraz miłośnikami podróży - mówi Marek Śliwka założyciel i właściciel firmy Logos Travel - Pomysł takich spotkań został nam zaproponowany przez uczestników naszych wypraw."
W połowie lipca Biuro Podróży Logos Travel, otrzymało kolejną prestiżową nagrodę jakościową. Był to Certyfikat "Najwyższa Jakość" przyznawany przez Wielkopolskie Stowarzyszenie nad Jakością. Tym samym firma Logos Travel po raz kolejny udowodniła, że niewielka firma, bez dużego kapitału, ale opierająca się na profesjonalnym zarządzaniu i doświadczonych pracownikach w Polsce i na wszystkich kontynentach, może konkurować z największymi graczami rynkowymi. Należy tutaj wspomnieć niedawny Ranking Biur Turystycznych w dzienniku "Rzeczpospolita", w którym Logos Travel wyprzedziła prawie wszystkie duże biura podróży, zajmując drugą pozycję w Rankingu, a jednocześnie nie znajdując się w Anty-Rankingu.
Misją firmy jest pokazywanie świata oraz zachowań społecznych przejawianych w małej grupie, biorącej udział w wyprawach. I w tym przypadku misja ta potwierdzona zostaje przez liczne wyrazy uznania ze strony uczestników wypraw. Ponadto, według Marka Śliwki, tak duże uznanie w oczach turystów firma zdobywa dzięki pasji ludzi zaangażowanych w organizację wyjazdów.
Otrzymany Certyfikat "Najwyższa Jakość" jest piątym cennym wyróżnieniem dla firmy Logos Travel, ale Marek Śliwka nie zamierza na tym poprzestać: "Chcemy dalej budować wizerunek polskiej turystyki, jako branży na światowym poziomie."
Dołącz do dyskusji: Creative PR dla Logos Travel Marek Śliwka