Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej
Dom mediowy Cormedia wyodrębnił dział sprzedaży bezpośredniej. Do zarządzania tą strukturą liczącą obecnie trzy osoby stworzono stanowisko dyrektora handlowego.
Przyczynami wyodrębnienia w dziale sprzedaży domu mediowego Commedia jednostki zajmującej się sprzedażą bezpośrednią jest rosnąca liczba kampanii realizowanych przez firmę dla klientów końcowych oraz oczekiwania marketerów wobec sprzedawców zmierzające w kierunku specjalizacji branżowej i tematycznej. Obecnie nowy dział tworzą trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło oraz Dorota Kochańska.
Do zarządzania zarówno działem sprzedaży bezpośredniej, jak i jednostką odpowiadającą za kontakty z agencjami powołane zostało stanowisko dyrektora handlowego. - Trwają ostatnie rozmowy dotyczące objęcia tej funkcji przez doświadczonego menedżera, który pojawi się w firmie najprawdopodobniej z początkiem roku - ujawnia Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Commedia. Do tego czasu cała sprzedaż firmy kierowana będzie przez dyrektora generalnego, Iwo Gałeckiego.
Dołącz do dyskusji: Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej