ContactPoint dla marki Chevrolet w Polsce
ContactPoint prowadzi infolinię dla marki Chevrolet wchodzącej na rynek polski
ContactPoint - outsourcing call center, prowadzi całodobową infolinię produktową o numerze 0 801 800 555, będącą wsparciem kampanii wprowadzającej na rynek polski markę Chevrolet.
Za pośrednictwem infolinii udzielane są odpowiedzi dotyczące: historii marki Chevrolet w Polsce, wachlarza dostępnych modeli samochodów, cen, wyposażenia, gwarancji, przeglądów, warunków ubezpieczeń i Assistance oraz sieci dealerskiej. Każdy użytkownik infolinii może dowiedzieć się, gdzie znajduje się jest najbliższy jego miejsca zamieszkania punkt sprzedaży i serwisu. Ponadto za pośrednictwem infolinii budowana jest baza danych klientów.
„Infolinia, jako część składowa kampanii, a także w dalszych etapach obecności marki Chevrolet na rynku, jest niezbędna, ponieważ umożliwia natychmiastowy bezpośredni kontakt z rynkiem - ważny ze względu na informację zwrotną z rynku. Dzięki infolinii błyskawicznie wiemy, co klientów interesuje, jakich informacji potrzebują, co im się podoba. Budujemy także bazę danych osób zainteresowanych produktem, tworzymy ich profil i mamy możliwość prowadzenia dalszej kampanii bezpośredniej.” - mówi Marek Tomalski z GM DAT Polska.
Dołącz do dyskusji: ContactPoint dla marki Chevrolet w Polsce