Colian po 10 latach przeniósł budżet mediowy z UM do Initiative
Firma Colian, właściciel takich marek jak Grześki i oranżada Hellena, wybrał do obsługi budżetu mediowego dom mediowy Initiative. Tym samym zakończył trwającą około 10 lat współpracę z domem mediowym UM (oba należą do IPG Mediabrands).
Z naszych ustaleń wynika, że w przetargu, oprócz Initiative uczestniczyły również Starcom (Publicis Media) i OMD. Firma nie podaje jego szczegółów.
Dom mediowy Initiative wystawił w przetargu zupełnie nowy zespół do obsługi marketera, zaproponował też nowe podejście do komunikacji (tzw. cultural branding).
Nie udało nam się ustalić, na jak długo firmy zawarły umowę o współpracy. Na pewno na co najmniej rok, ponieważ Colian rzadko organizuje przetargi mediowe.
Firma obecnie promuje markę Familijne w loterii konsumenckiej, w której rozdaje nagrody pieniężne. Wiosną rozpoczęła nową kampanię oranżady Hellena, w której oprócz Kuby Wojewódzkiego występują również Tomasz Karolak, Patrycja Markowska, Michał Szpak, Czesław Mozil i Patrycja Kazadi. Ponadto rozpoczęła się akcja reklamująca wafelki Grześki Tyci.
Dołącz do dyskusji: Colian po 10 latach przeniósł budżet mediowy z UM do Initiative