Chimera - Konkurs Projektowania Prasowego
W marcu br. ruszy pierwsza edycja Konkursu Projektowania Prasowego Chimera. Będą w nim mogły uczestniczyć wszystkie magazyny i gazety, wydawane na polskim rynku. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest spółka VFP Communications, wydawca branżowego dwutygodnika "Media i Marketing Polska".
Prace można zgłaszać w 10 kategoriach dla magazynów i w 17 kategoriach dla dzienników. Odrębna kategoria Portfolio przeznaczona jest dla studiów projektowych, niezależnych projektantów, ilustratorów, fotografów i infografików.
"Prasa jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się polskim medium. Pojawia się coraz więcej interesujących projektów."- powiedział Kehrt C. Reyher, prezes VFP Communications. "To ważne, aby zaprezentować te wydawnictwa i tych ludzi, którzy wyznaczają standardy projektowania prasowego w Polsce".
Chimera wchłonęła w swoje struktury konkurs Publipress, firmowany przez agencję reklamy zewnętrznej Publiprox (właściciela nośników eksponowanych w punktach sprzedaży), która od 1999 roku przyznawała nagrody za najlepszą okładkę. Na mocy porozumienia VFP Communications z większościowym udziałowcem Publiproxu, spółką Mini Media, Publiprox jest fundatorem nagrody Publipress dla najlepszej okładki magazynowej.
Najlepsze prace zgłoszone do konkursu Chimera w kategoriach magazyny oraz dzienniki pretendują do tytułów Grand Prix Chimery, w pozostałych przyznane zostaną nagrody Chimery.
Nagrody Specjalne ufunduje Publipress za najlepszą okładkę magazynową oraz SMG/KRC A Millward Brown Company za najlepszą pierwszą stronę dziennika.
Jury obraduje w dniach 27-28 marca br. Zwycięzcy zostaną zaprezentowani na wystawie pokonkursowej 31 marca. Konkurs obejmuje prace wyłącznie z 2002 roku. Można je nadsyłać do 14 marca br. Koszt zgłoszeń zależy od wysokości nakładu.
Dołącz do dyskusji: Chimera - Konkurs Projektowania Prasowego