SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” i eliminacje do Euro 2020 z najwyższymi cenami reklam w TVP

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP zapłacą w październiku najwięcej za reklamy przy serialu „M jak miłość” i eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020.

Na 177,3 tys. zł wyceniono 30-sek. reklamę przy piłkarskim spotkaniu Polski z Macedonią w ramach eliminacji do Euro 2020 (cena netto, bez rabatów). Pokaże je TVP2 13 października br.

Trzy dni wcześniej widzowie będą oglądać mecz Polaków z Łotwą – w TVP1. Reklamę przy tej transmisji wyceniono na 156,5 tys. zł.

Jak zawsze w TVP2 najdroższe reklamy emitowane są przy serialu „M jak miłość” - cena dochodzi do 121,4 tys. zł.
Za spot przy „Barwach szczęściach” trzeba zapłacić maksymalnie 68,1 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” - 73,4 tys. zł.
70,7 tys. zł kosztuje reklama przy serialu „Echo serca”, 65,4 tys. zł przy serialu „O mnie się nie martw” i 64,1 tys. zł – przy „Na sygnale”.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy show „Czar par” wydadzą 42,6 tys. zł, a ci chcący pojawić się przy „The Voice of Poland” - 46,4 tys. zł. Na reklamę przy produkcji „Najgorszy kucharz” trzeba przeznaczyć 36,4 tys. zł.

Wśród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest produkcja „Wojenne dziewczyny” - spot wyceniono na 62,5 tys. zł.
Stawka dla reklamy przy „Ojcu Mateuszu” wynosi 51,1 tys. zł, a przy „Komisarzu Alexie” - 30,3 tys. zł, zaś przy „Dziewczynach ze Lwowa” - 28,8 tys. zł.

Spot przy programie „Rolnik szuka żony” wyceniono na 50,4 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - na 46 tys. zł.

TVP1 w październiku będzie transmitować mecze rozgrywane w ramach Ligi Mistrzów – ceny reklam przy nie przekraczają 47,5 tys. zł.

Za spot przy „Wiadomościach” w dni powszednie zapłacimy do 62,1 tys. zł ( w niedziele nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie).

Najdroższa reklama przy sporcie kosztuje 32 tys. zł w niedziele i 36,9 tys. zł w dni robocze. Dla prognozy pogody stawki te wynoszą odpowiednio: 68,3 tys. zł i 58,6 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze spośród ogólnopolskich nadawców podało ceny reklam na październik. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane są do 17 września.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i eliminacje do Euro 2020 z najwyższymi cenami reklam w TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bbb
Fajnie, że piłkarskie eliminacje są wyceniane na wiele więcej, niż potencjalne półfinały i finał ME siatkarzy, czyli mistrzów świata. Ale nie ma się co dziwić, skoro ich mecze ogląda średnio poniżej 2mln, natomiast piłkarzy 3x tyle. Oczywiście porównuję ME siatkarzy z ELIMINACJAMI ME piłkarzy, samych turniejów nie ma co zrównywać...
0 0
odpowiedź