CDA.pl ma 155 tys. subskrybentów, podwyższa prognozę finansową
Sekcja Premium serwisu CDA.pl ma obecnie 155 tys. płacących użytkowników, o 36 tys. więcej niż na koniec września br. W związku z tym firma CDA podwyższyła prognozę swoich wpływów w całym br. z 25 do 26,3 mln zł.
Płatna sekcja na CDA.pl została uruchomiona na początku 2016 roku, są w niej dostępne filmy, seriale i bajki od dystrybutorów i producentów. Miesięczny dostęp kosztuje 19,90 zł brutto.
Na koniec 2016 roku z CDA Premium korzystało 42 tys. użytkowników, w połowie ub.r. - 74,7 tys., a na początku stycznia br. ich liczba przekroczyła 100 tys., w na koniec września br. - 129,4 tys.
W czwartek firma CDA poinformowała, że oferta ma obecnie ok. 155 tys. płacących użytkowników. To o 22 proc. więcej od pierwotnego planu na br.
- W ocenie Zarządu ilość sprzedawanych miesięcznych abonamentów utrzyma się na zbliżonym poziomie do końca 2018 r. W związku z powyższym podjęto decyzję o podwyższeniu prognozy finansowej - stwierdzono.
Wcześniej spółka spodziewała się, że w całym br. osiągnie 25 mln zł wpływów sprzedażowych, teraz podwyższyła tę prognozę do 26,3 mln zł.
W pierwszym trzech kwartałach br. firma CDA osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 51 proc. do 18,67 mln zł oraz 3,41 mln zł zysku netto (wobec 2,36 mln zł rok wcześniej).
Według badania Gemius/PBI w październiku br. sekcja Premium na CDA.pl zanotowała 3,11 mln realnych użytkowników, 30,13 mln odsłon oraz 22 minuty i 34 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Dołącz do dyskusji: CDA.pl ma 155 tys. subskrybentów, podwyższa prognozę finansową
Ale z Ciebie dzban :)