Carlo Rossi - tak jak lubisz
Bols promuje markę stołowych win kalifornijskich
Firma BOLS należąca do koncernu Remy-Cointreau ogłosiła przetarg na kampanię kreatywną dla marki stołowych win kalifornijskich Carlo Rossi.
Do przetargu zaproszono 4 agencje: G7, Ogilvy One, 4 Fame i GPD
Głównym celem kampanii jest zakomunikowanie nowego pozycjonowania win stołowych kalifornijskich Carlo Rossi, wiodącej marki win importowanych na rynku polskim. (wg AC Nielsen jest to czwarta co do wielkości marka win w Polsce, w handlu nowoczesnym natomiast zajmuje drugą pozycje). Nowe pozycjonowanie marki Carlo Rossi mówi, że jest to nowoczesny i inspirujący smak wina, którym każdy może się delektować na swój własny sposób, do posiłku lub pijąc je samo, z rodziną czy z przyjaciółmi….
Dodatkowo kampania ma przyczynić się do zbudowania świadomości marki oraz wzmocnić rosnący trend sprzedaży Carlo Rossi.
"W naszej działalności pragniemy wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych konsumentów. Stąd w naszym portfelu - obok wódek i markowych trunków mocnych - kalifornijskie wina stołowe Carlo Rossi. Mamy nadzieję, że planowana przez nas kampania ukaże wszystkie zalety tego słonecznego, kalifornijskiego trunku i ułatwi wybór konsumentom zagubionym trochę wśród zawiłości rynku win. - powiedziała Bożena Piotrowska, Dyrektor Marketingu Bols Sp. z o.o.
Wyniki przetargu będą znane w drugiej połowie października.
Dołącz do dyskusji: Carlo Rossi - tak jak lubisz