Były mąż Britney Spears w reklamie Nationwide
Kevin Federline będzie gwiazdą spotów reklamowych Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Nationwide w Stanach Zjednoczonych podczas finałów Super Bowl.
Po ubiegłorocznym sukcesie spotów reklamowych z Fabio, Federline ma przed sobą niełatwe zadanie. Reklamodawca oczekuje bowiem, że powtórzy wynik sprzed roku - co najmniej 45 milionów gospodarstw domowych nastawi odbiorniki telewizyjne na Super Bowl i obejrzy reklamę z byłym „panem Spears”.
Tematem reklamy będzie rozwód z Britney i walka o dwoje dzieci. Nationwide chce bowiem pokazać, że takie sytuacje mogą się przytrafić każdemu. Ubrany w strój sprzedawcy w fast foodzie, w czerwonej czapce i z nazwiskiem na piersi Kevin chce udowodnić, że nie traktuje siebie zbyt serio.
Podobnie zachowuje się Nationwide, które przed reklamą z Fabio w zeszłym roku, dwa lata temu zrealizowało spot z bankrutującym MC Hammerem.
Dołącz do dyskusji: Były mąż Britney Spears w reklamie Nationwide