Bogatsza oferta Reality TV
Zone Vision Networks nabywa nowe programy dla Reality TV.
Firma Zone Vision Networks podpisała umowę z kanadyjską spółką Alliance Atlantis Communications Inc.. Dzięki tej współpracy Zone Vision otrzyma prawa do nowych znakomitych programów, które będą emitowane na kanale Reality TV - ogłosił Steve Cole, wice-prezes Reality TV.
Pośród pięciu nowych programów znajdują się dwie serie "The Awful Truth". Jest to nominowany do nagrody Emmy program wyprodukowany przez kontrowersyjnego reżysera Michael'a Moore'a. Premiera tej pozycji odbędzie się we wrześniu w Azji i w Anglii. Polska premiera będzie miała miejsce w niedalekiej przyszłości.
Firma Zone Vision Networks zakupiła także prawa do programu "The Wall Crawler", 1-godzinnej produkcji prezentującej osiągnięcia znanego na całym świecie francuskiego wspinacza, Alain'a Roberta, który wspinał się już na najwyższe drapacze chmur w San Francisco, Las Vegas, Hong Kongu, Sydney, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Kuala Lumpur, Sabah w Malezji, Frankfurcie, Barcelonie, Mediolanie, Moskwie i Paryżu.
Umowa obejmuje także trzy 1-godzinne programy pt. "In the Nick of Time," "Amazing Births" i "Stunt School". "In the Nick of Time" śledzi dramatyczne losy osób znajdujących się w sytuacjach, w których najważniejszą rolę odgrywa czas. Kolejną nowością jest program "Amazing Births", ukazujący niezwykłe, a zarazem wstrząsające narodziny. "Stunt School" przedstawia losy młodych ludzi z całego świata, którzy szukają ekstremalnych wrażeń w Australii przygotowując się do zawodu kaskadera.
"Wraz z rozwojem kanału na całym świecie oraz w celu zapewnienia naszym widzom jak najlepszej rozrywki, nabywamy coraz więcej programów typu reality", powiedział Steve Cole. "Alliance Atlantis Communications Inc. dostarczył nam wspaniałe pozycje programowe, mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie się rozwijać".
Kanał Reality TV należący do grupy Zone Vision Networks został wprowadzony na rynek europejski pod koniec 1999 r. W ciągu 5 lat stacja zwiększyła techniczny zasięg nadawania do 125 krajów. Przez ostatnie 18 miesięcy dostępność kanału intensywnie wzrastała, szczególnie na kontynencie azjatyckim, gdzie Reality TV trafia na rynki Japonii, Chin, Singapuru, Indii, Pakistanu, Korei Południowej i Indonezji. Programy Reality TV nadawane są na całym świecie w 18 językach i docierają do ponad
134 milionów odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Bogatsza oferta Reality TV