Betonowa kampania
ARRS Effectica dla Grupy Górażdże
Arrs Effectica pod hasłem: "Prawdziwe dzieła sztuki przetrwają dzięki jakości użytych materiałów", "Z tego buduje się świat" rozpoczęła kampanię wizerunkową Grupy Górażdże, która jest jednym z największych w kraju producentów cementu, betonu i kruszyw na potrzeby budownictwa. (Spółki tworzące grupę: Górażdże Cement, Górażdże Beton, Górażdże Kruszywa należą do Heidelberg Cement Group, światowego lidera rynku materiałów budowlanych.)
W layoutach prezentowane są niezwykłe architektonicznie i konstrukcyjnie budowle wykonane z produktów Grupy Górażdże.
Kampania, która rozpoczęła się w końcu kwietnia, potrwa do końca czerwca i obejmie swoim zasięgiem w pierwszym etapie prasę opiniotwórczą, m.in. "Rzeczpospolita", "Wprost", "Newsweek", "Polityka" i największe stacje radiowe: Radio RMF i Radio Zet.
Dołącz do dyskusji: Betonowa kampania