SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców

Marka Barum (Continental) rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
 

- Jak skutecznie mówić o bezpieczeństwie wśród młodych kierowców? To trudniejsze, niż się wydaje. Badania pokazują, że osoby z tej grupy często mają wysoką ocenę swoich umiejętności za kierownicą, dlatego bezpośrednie kwestionowanie ich przekonań mogłoby zrazić ich do marki. Zamiast tego, wspólnie z Hand Made, postanowiliśmy wykorzystać to poczucie pewności siebie. Zachęcamy do udowodnienia swoich zdolności, jednocześnie oferując możliwość ich doskonalenia. Dzięki temu wzmacniamy ich poczucie własnej wartości, sprytnie kierując uwagę na najważniejszą wartość marki Barum – bezpieczeństwo - mówi Karolina Pochwała, digital and brand marketing manager w Continental.

W ramach współpracy agencja Hand Made przygotowała key visual, dedykowany landing page konkursowy, koncepcję oraz hasło kampanii. Akcja wspierana jest również przez działania influencerów, takich jak Patrykxcars i Tefcio na TikToku.

- Nie ograniczyliśmy się do standardowych reklam konwertujących i postanowiliśmy oddać głos dwóm popularnym influencerom. Każdy z nich, pomimo motoryzacyjnej specjalizacji, ma inny styl komunikowania się z obserwującymi, co pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy. Postawiliśmy na naturalność i autentyczność. Uniknęliśmy tym samym jednostronnego komunikatu, oferując odbiorcom coś więcej, niż katalogowe informacje o produkcie - dodaje Bartłomiej Pałacki, copywriter w Hand Made. 

Barum jest marką Continental AG. Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku.

Dołącz do dyskusji: Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Pchają na siłe te niemieckie marki. To juz jakas germanizacja...
odpowiedź
User
Pel
Donald to lubi
odpowiedź