Bank BPH: 100 tys. klientów dzięki nowej ofercie kont
Bank BPH spodziewa się, że dzięki nowej ofercie kont pozyska ponad 100 tys. klientów detalicznych w ciągu 12 miesięcy, poinformował wiceprezes Grzegorz Jurczyk.
„To jest pierwsze z kont, które wprowadziliśmy. W drugim kwartale nowe konto zaproponujemy klientom z segmentu afluent. Łącznie zamierzamy pozyskać ponad 100 tys. nowych klientów detalicznych"- powiedział Jurczyk dziennikarzom w czwartek.
„Konto Kapitalne", którego koszt wynosi 9,99 zł miesięcznie zapewnia m.in. bezpłatne przelewy wewnętrzne i zewnętrzne, zlecenia stałe i polecenia zapłaty, bezpłatne bankomaty w kraju i dostęp do Internetu. Bank oferuje także pakiet bezpłatnych usług assistance – ubezpieczenie medyczne, domowe oraz samochodowe oraz wyższe od standardowego oprocentowanie konta oszczędnościowego bez opłat za prowadzenie, z mechanizmem autooszczędznia.
„Dążymy do uproszczenia oferty. Niektóre z obecnie działających kont będziemy zastępować nowymi, szczególnie konto Sezam"- zaznaczył Jurczyk.
Obecnie klienci detaliczni Banku BPH korzystają z 10 rodzajów kont Sezam. Bank prowadzi ok. 470 tys. takich rachunków.
Dołącz do dyskusji: Bank BPH: 100 tys. klientów dzięki nowej ofercie kont