Bajki Indianina i Japończyka w nowej kampanii ING (wideo)
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej konta internetowego w ING Banku Śląskim. W akcji – przygotowanej przez firmy Brain, 180heartbeats i PanMedia Western – bajki opowiadają Indianin i Japończyk.
W ruszającej właśnie kampanii reklamowej konta internetowego w ING Banku Śląskim Indianin i Japończyk opowiadają bajki w swoich oryginalnych językach. Historie – pokazujące, że za darmo mamy tylko to, co robimy sami – na polski tłumaczy Marek Kondrat. Taki przekaz ma podkreślać, ING Bank Śląski nie pobiera opłat za prowadzenie konta, przelewy przez internet oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju. W poprzedniej odsłonie tej kampanii – prowadzonej w maju i czerwcu – bajki o zwierzętach opowiadał sam Marek Kondrat (więcej).
Obecny etap akcji obejmuje telewizję (TVP1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały niszowe) oraz internet (Onet.pl i WP.pl).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia – przygotowały agencje Brian i 180heartbeats (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Bajki Indianina i Japończyka w nowej kampanii ING (wideo)