SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

b&j dla Amiki

Agencja reklamy b&j przygotowała kolejną promocjękonsumencką dla zdobytego w 2006 roku Klienta, producenta sprzętuAGD Amica Wronki SA.

Tym razem do wybranych modeli lodówek w klasie A+ od 27 czerwcado 31 sierpnia, a więc w gorącym sezonie urlopowym, dołączonazostanie lodówka turystyczna. W przygotowaniu znajduje się kolejnapromocja konsumencka.

b&j odpowiada za kreację i produkcję materiałów promocyjnychoraz obsługę logistyczną promocji konsumenckich Amiki.

Promocyjne materiały BTL są pierwszymi z nową identyfikacjąwizualną, także wypracowaną przez agencję b&j. Agencja pracujenad nowymi materiałami BTL, w skład których wchodzą katalogi,foldery dla Klientów i Sprzedawców oraz materiały typu POS.

Dołącz do dyskusji: b&j dla Amiki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl