Autopromocja Demo
Kampania reklamowa Demo Effective Launching
W poniedzialek rozpoczęła się autopromocyjna kampania reklamowa Demo Effective Launching. Celem kampanii jest wzrost świadomości istnienia marki oraz budowanie wizerunku Demo, jako jednej z największych agencji reklamowych w Polsce - specjalizującej się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz zmianie pozycjonowania produktów już obecnych na rynku.
Kampania obejmuje prasę - "Puls Biznesu" i "Media i Marketing", oraz billboardy - na terenie Warszawy oraz Krakowa. Reklama Demo ukaże się także w jednym z branżowych serwisów internetowych. Działania reklamowe potrwają do końca lutego bieżącego roku.
Grupa docelowa kampanii to pracownicy działów marketingu oraz szefowie firm, czyli ludzie zorientowani w kwestiach marketingowych, obeznani z reklamą i jej możliwościami, ale oczekujący czegoś nowego, ciekawego - co wyróżniłoby ich firmy spośród innych. Kampania przekonuje, że właśnie takie rozwiązania oferuje Demo. Rozpoczęta kampania komunikuje także rozwój Demo, czego przejawem jest wprowadzany obecnie w agencji program refreshingu. W jego ramach zostało zmienione logo agencji, a także utworzono dwa nowe działy: Demo HealthCare - zajmujący się wprowadzaniem na rynek i repozycjonowaniem marek w branży farmaceutycznej i kosmetycznej, oraz Demo BlueOrange - dział odpowiedzialny za realizację pojedynczych zleceń kreatywnych.
Zmianie uległa również dotychczasowa polityka sprzedażowa Demo - klienci mogą kupić już nie tylko usługę full service, ale także pojedyncze produkty, np. strategię, projekt opakowań, kreację. Wcześniej Demo unikało tego typu zleceń.
Dołącz do dyskusji: Autopromocja Demo