Apple obniża ceny reklam w iAd, więcej dla deweloperów
Apple obniżyło do 100 tys. dolarów minimalną stawkę za uruchomienie kampanii reklamowej na platformie iAd.
Apple uruchomiło platformę iAd, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych w aplikacjach działających w iPhone'ach i iPodach touch, 1 lipca zeszłego roku.
Początkowo firma z Cupertino żądała od reklamodawców aż 1 milion dolarów za jedną kampanię, Później obniżyła minimalną stawkę do 500 tys., a następnie 300 tys. dolarów. Jak podaje serwis AdAge, teraz jest to już "tylko" 100 tys. dolarów.
Jednocześnie Apple zrobiło ukłon w stronę deweloperów tworzących aplikacje, w których umieszczane są reklamy. Do tej pory otrzymywali oni 60 proc. przychodu z serwowanych przez iAd reklam, a teraz będzie to 70 proc.
Dołącz do dyskusji: Apple obniża ceny reklam w iAd, więcej dla deweloperów