SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ameryka Express” hitem TVN. Program zyskał 110 tys. widzów

Reality-show „Ameryka Express” oglądało średnio 1,53 mln osób, o 110 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu „Azja Express”. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.

Ameryka Express - uczestnicy; fot. TVN Ameryka Express - uczestnicy; fot. TVN

Program „Ameryka Express” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,66 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. drugi sezon „Azji Express” gromadził średnio 1,42 mln widzów, co przekładało się na 11,57 proc. udziału w 4+, 16,55 proc. w 16-49 oraz 14,11 proc. w 16-59. Oznacza to, że program zyskał 110 tys. oglądających.

TVN w paśmie emisji „Ameryka Express”, czyli w środy w godz. 21.31-23.02 miał 12,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to tej stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 13,90 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (6,45 proc.; „Śpiewajmy razem. All Together Now” i filmy), a czwarta - TVP1 (5,85 proc.; różne audycje, w tym transmisje sportowe).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był już zdecydowanym liderem.

Reality-show „Ameryka Express” to polska wersja formatu „Peking Express”, której dwie poprzednie edycje w naszym kraju nosiły nazwę „Azja Express”. Reality-show zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie), nie mogą płacić za transport i nocleg. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Tym razem trasa wyścigu wiodła przez dwa państwa Ameryki Południowej: Ekwador i Peru. Do Ameryki Południowej wyruszyło osiem par:

Maciej Musiałowski wraz z koleżanką Anną Małysą
Filip Chajzer wraz z ojcem Zygmuntem Chajzerem
Aleksandra Domańska z bratem Dawidem Domańskim
Tomasz Karolak wraz z kolegą Jakubem Urbańskim
Duet „Fit Lovers”: Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz
Magda Steczkowska z mężem Piotrem Królikiem
Lara Gessler i jej przyjaciel Piotr Sałata
Katarzyna Meller z przyjaciółką Moniką Zagajewską

W rywalizacji zwyciężyli Aleksandra i Dawid Domańscy. Prowadzącą trzeciej odsłony formatu pozostała Agnieszka Woźniak-Starak.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, TVN podjął decyzję o kontynuacji „Ameryka Express” - czwarty sezon na antenie ma się pojawić jesienią 2019 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ameryka Express” hitem TVN. Program zyskał 110 tys. widzów

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
Domańska to taka druga Renulka.
0 0
odpowiedź
User
TVNazi
Jak Ameryka ekspres jest hitem TVN to tylko źle świadczy o tej stacji...
0 0
odpowiedź
User
AntyWM
Jeśli Ameryka Ekspres jest hitem to potwierdza ze stacja TVN to dno
0 0
odpowiedź