SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AkzoNobel reklamuje farby Dulux Ambiance Ceramic

Ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic. Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie i social mediach pod hasłem "Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic|".

Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic – nowego produktu w segmencie farb ceramicznych premium, a także zainspirowanie Polaków do zmiany i ożywiania swych wnętrz.

„Najważniejszym zadaniem kampanii jest zbudowanie pozytywnej relacji między konsumentem a marką. Pragniemy zaprezentować nowy produkt, który w pełni wpisuje się w naszą misję, a zarazem jest swego rodzaju wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Natalia Kokora, brand manager marki Dulux.

Głównym elementem kampanii jest spot. Występujące w nim żywiołowe Muzy podkreślają łatwość i elastyczność dopasowania Dulux Ambiance Ceramic do wymarzonego wnętrza. Spot emitowany będzie w stacjach grup TVP, Polsat oraz TVN, a także w VOD: TVP VOD, Player i Polsat Go. Ponadto będzie go można zobaczyć w serwisach typu: Interia.pl, RMF.FM, a także na YouTube
i w social mediach.

Adaptację reklamy dla polskiego rynku zrealizowała agencja kreatywna Kalicińscy. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja oS3.

Działania reklamowe prowadzone będą również w kanale OOH w sieci AdScreen, a także w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i Pinterest. Zakup mediów do kampanii zrealizowały domy mediowe: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.

 

Dulux Ambiance Ceramic będzie dystrybuowana szeroko w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym.

Dołącz do dyskusji: AkzoNobel reklamuje farby Dulux Ambiance Ceramic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl