SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora uruchomiła serwis muzyczno-podcastowy Tuba

Podcasty o muzyce prowadzone przez m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop - to Tuba, czyli nowy serwis Grupy Radiowej Agory skierowany do młodego pokolenia.

Projekt ruszył w poniedziałek pod adresem Tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android, a wraz z nim kampania „It's not just music, we share emotions” skupiona na mediach społecznościowych.

Tuba to serwis muzyczno-podcastowy skierowany do młodych odbiorców.

„Będziemy w nim przedstawiać to wszystko, co dzieje się w muzyce, której słucha młode pokolenie, Chcemy wsłuchać się szczególnie w potrzeby Generacji Z - przygotowaliśmy unikalną ramówkę podcastów i strumieniowanych list utworów. Będziemy tam, gdzie nasi odbiorcy i jednocześnie zbliżymy ich do twórców muzyki - to właśnie bliskość oraz interaktywność twórców i społeczności odbiorców jest jedną z cech charakterystycznych tego pokolenia. Tworzymy specjalną przestrzeń w mediach społecznościowych, która połączy te dwa światy” – komentuje Marcin Kowalczyk, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory.

„Tuba to wyjątkowy projekt cyfrowy GRA – po sukcesie podcastów i oferty subskrypcyjnej Premium TOK FM chcemy eksperymentować jednocześnie w sferze muzycznej i z nową dla nas, ale bardzo ważną i zarazem inspirującą grupą słuchaczy i słuchaczek. Rozumienie potrzeb młodego pokolenia jest jednym z naszych najważniejszych celów, dlatego będziemy rozwijać nowe produkty cyfrowe bazujące na naszych głównych przewagach - jedną z nich z całą pewnością jest umiejętność tworzenia jakościowej oferty audio” – dodaje Kowalczyk.

Tuba na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts

W serwisie znalazły się autorskie podcasty poświęcone różnorodnej muzyce, które poprowadzą artyści, dziennikarze i eksperci z branży muzycznej. W chwili startu Tuby w gronie tym znaleźli się: Enzu i Pham w podcaście „Type Beat”, Krzysztof Nowak – „FAMA”, Matylda Hej [@everycraft] – „K-Cast”, Kamil „Ment” Kraszewski – „Muddy Buddy Hour”, Adam „Te-Tris” Chrabin i Wojtek „Diset” Sławiński – „Mental Madness”, Kamil Wróblewski – „Ukryte Pragnienia” oraz Kamil Szufladowicz – „Muzyka Miast” oraz „Top Tuby”.

Nowe odcinki serii będą dostępne na stronie Tuby – Tuba.fm, ale także na najważniejszych platformach podcastowych – na Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts.

Oprócz tego użytkownicy Tuby znajdą w serwisie 20 wyjątkowych streamów z muzyką – m.in. stacje z polskim i zagranicznym hip-hopem, popem, polską muzyką rozrywkową, świeżą muzyką elektroniczną czy alternatywną. Szeroki wybór list do słuchania – gatunkowych i tematycznych – pozwoli młodym odbiorcom nie tylko odszukać ulubionych wykonawców czy ulubione utwory, ale też poszerzać swoje muzyczne zainteresowania. Każda stacja będzie bowiem aktualizowana na bieżąco i uzupełniana nowościami.

„Tuba to miejsce, w którym można posłuchać dobrej muzyki – w zależności od nastroju czy upodobań i gustu, a także posłuchać o dobrej muzyce” – wyjaśnia Kamil Szufladowicz, szef muzyczny projektu. „Naszym najważniejszym celem było dopasowanie oferty do oczekiwań wymagającej grupy odbiorców. Dla osób żyjących w świecie pełnym rozmaitych bodźców to właśnie podcasty mogą być doskonałym sposobem na pożyteczny relaks – dlatego nasze treści będą ciekawe, angażujące i rozrywkowe. Zebraliśmy w Tubie świetną ekipę podcasterów, za obecność projektu w mediach społecznościowych oraz komunikację odpowiada Tytus Duchnowski, a ja zajmuję się stroną muzyczną i contentową” - dodaje.

Start Tuby wspiera komunikacja marketingowa #socialoriented z hasłem „It's not just music, we share emotions”. „Generacja Z i późni Millenialsi to pokolenia skupione wokół mediów społecznościowych, dlatego kampanię digitalową Tuby prowadzimy w najbardziej oczywistych dla nich miejscach w internecie. Będziemy zachęcać wszystkich młodych fanów muzyki do dołączenia do społeczności Tuby, m.in. na TikToku, Facebooku i Instagramie” – komentuje Anna Justka, dyrektorka promocji Grupy Radiowej Agory.

Z oferty Tuby można skorzystać na stronie Tuba.fm oraz w aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Jesienią Grupa Radiowa Agory podniosła ceny reklam w swoich rozgłośniach – w radiu Złote Przeboje i Tok FM zdrożeją średnio o 7,8 proc.

Dołącz do dyskusji: Agora uruchomiła serwis muzyczno-podcastowy Tuba

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wciąż czekam
A w 3/5/7 nadaje Marek, który ma wyniki listy przebojów i nie chce oddać.,
0 0
odpowiedź
User
qba
To innej muzyki niż hip-hop i kpop nie będzie? Dlaczego zakłada się, że młodzież chce tylko tego słuchać? A gdzie rock? grunge? jazz?
0 0
odpowiedź
User
Masza
To innej muzyki niż hip-hop i kpop nie będzie? Dlaczego zakłada się, że młodzież chce tylko tego słuchać? A gdzie rock? grunge? jazz?

Jesteś dziadersem, który nie zna potrzeb Generacji Z!
0 0
odpowiedź