Agencje OgilvyOne i RMG Marcom łączą się
OgilvyOne Worldwide - nowa jakość i wielkość
Od 1 grudnia na polskim rynku reklamy pojawi się nowa agencja reklamowa OgilvyOne Worldwide, która powstanie w wyniku połączenia dotychczasowej agencji OgilvyOne i RMG Marcom.
Nowopowstała agencja będzie firmą "średniej wielkości", zatrudniającą 25 osób - poinformowała w swoim komunikacie grupa Ogilvy w Polsce.
Według Tomasza Bałuka, szefa grupy łączenie firm reklamowych w ramach holdingu jest tendencją światowa.
- Jest to też najprostszy sposób, by zwiększyć skalę działania agencji - mówi Bałuk.
Proces łączenia firm ma być zakończony do 1 grudnia. Szefem OgilvyOne Worldwide będzie Filip Wołowski, dotychczasowy dyrektor zarządzający OgilvyOne.
Dołącz do dyskusji: Agencje OgilvyOne i RMG Marcom łączą się