Agencja DSK dla Panasonic Business Solutions
Agencja reklamowa DSK rozpoczęła wzmożone działania reklamowe produktów B2B dla firmy Panasonic Polska, dział Solution Business
Jako pierwsza ruszyła pod koniec września promocyjna kampania urządzenia wielofunkcyjnego Workio DP-1520, łączącego w sobie funkcję drukarki sieciowej, kserokopiarki, skanera oraz faksu, skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, sektora IT oraz kadry zarządzającej. Intensywna kampania w internecie (6 portali o profilu biznesowym) została wsparta 4 tytułami prasowymi: tygodniki opiniotwórcze oraz prasa branżowa.
Niemal jednocześnie (18.10) ruszyły kolejne dwie kampanie produktów biznesowych: projektorów prezentacyjnych oraz central telefonicznych. Prasowa kampania projektorów, skierowana do tej samej grupy docelowej co kampania Workio, ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Agencja DSK, która obsługuje od ponad roku wszystkie kampanie marki Panasonic, przygotowała dwie różne egzekucje reklamy prasowej. Obydwie podkreślają kompaktowy rozmiar i wagę projektorów oraz łatwość obsługi, różnią się natomiast charakterem. Wśród 11 tytułów prasowych reklamy w tygodnikach opiniotwórczych, typu Polityka, mają charakter wizerunkowy, natomiast w prasie branżowej - promocyjny.
Promocyjny charakter ma również kampania central telefonicznych, gdzie głównym przekazem i mechanizmem jest tzw. replacement, czyli "zamień starą na nową marki Panasonic". Agencja DSK podeszła innowacyjnie do promowanej kategorii i zaproponowała jako główne medium telewizję. Powstała, głównie w oparciu o animację 3D, 15" reklama telewizyjna emitowana jest wyłącznie w TVN24. Wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa w Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu oraz Polityce. Planowaniem i zakupem mediów do tych kampanii zajęła się agencja reklamowa DSK.
Dołącz do dyskusji: Agencja DSK dla Panasonic Business Solutions