SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adnetu do Onetu

Od 1 lutego 2004 powierzchnia reklamowa Tenbit.pl sprzedawana jest wyłącznie przez Biuro Reklamy Onet.pl

Do tej pory klienci korzystali z pośrednictwa firmy Ad.Net SA. Interesującą dla rynku nowością jest również to, że ceny świadczeń reklamowych ulegają korzystnym dla reklamodawców zmianom.

Decyzja ta podyktowana jest zmianami własnościowymi. Jak poinformowano w komunikacie giełdowym z 9 grudnia 2003 roku spółka Onet.pl SA oraz Tenbit sp. z o.o. zawarły umowę sprzedaży przedsiębiorstwa Tenbit, prowadzącego popularny, zwłaszcza wśród młodych użytkowników Sieci, internetowy wortal rozrywkowy. Zasoby Tenbitu stały się integralną częścią największego polskiego portalu.

Tenbit jest serwisem rozrywkowym znakomicie uzupełniającym i poszerzającym ofertę portalu o treści kierowane głównie do młodzieży, szczególnie zainteresowanej telefonią komórkową.

Od czasu rozpoczęcia ścisłej współpracy pomiędzy Onet.pl a Tenbitem, oglądalność wortalu mierzona liczbą odsłon wzrosła ponad trzykrotnie, osiągając około 40 mln odsłon (PV) w styczniu 2004 roku. Dane statystyczne wskazują, że z serwisu średnio w ciągu miesiąca korzysta ponad 200 000 użytkowników (dane SMG/KRC, Net Track 2003).

Reklama w Tenbit.pl jest oferowana przez Biuro Reklamy Onet.pl według zmienionego, atrakcyjnego cennika, zawierającego nowe, konkurencyjne ceny. Wachlarz narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie został poszerzony o wszystkie formy dostępne na stronach portalu Onet.pl, między innymi o bannerowe formy rozwijane czy "scrollowane".

Dołącz do dyskusji: Adnetu do Onetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl