Adaś, gołębie i mała czarna reklamują Bonarka City Center
Trwa dwuetapowa kampania reklamowa otwieranego w Krakowie Bonarka City Center. Akcja oparta na nawiązaniach do symboli tego miasta obejmuje prasę, radio, outdoor i ambient.
W ramach kampanii reklamującej otwierane 21 listopada w Krakowie centrum Bonarka City Center wykorzystywane są spoty i layouty żartobliwie nawiązujące do symboli tego miasta - "Adasia" stojącego na rynku i gołębi - oraz podejmujących grę słów i skojarzeń z "małą czarną". Poszczególne kreacje w etapie teaserowym informowały o zniknięciu tych bohaterów, a w rozpoczęta 16 listopada właściwa odsłona wyjaśnia , że wszyscy oni są w Bonarka City Center.
Kampania jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę
(Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tygodnik
Powszechny - reklama standardowa i 8-stronicowy insert), radiu
(Chili Zet i 15 rozgłośni lokalnych) oraz na outdoorze (nośniki
wielkoformatowe, tablice kierunkowe na słupach i latarniach).
Ponadto w ramach akcji prowadzone są działania ambientowe z
udziałem trzech grup surferów promujących loterię "Tropiki z
Bonarką".
Kreację kampanii przygotowała agencja Focus Media Group, natomiast
planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio właściciel
Bonarka City Center.
Dołącz do dyskusji: Adaś, gołębie i mała czarna reklamują Bonarka City Center