SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adaś, gołębie i mała czarna reklamują Bonarka City Center

Trwa dwuetapowa kampania reklamowa otwieranego w Krakowie Bonarka City Center. Akcja oparta na nawiązaniach do symboli tego miasta obejmuje prasę, radio, outdoor i ambient.

W ramach kampanii reklamującej otwierane 21 listopada w Krakowie centrum Bonarka City Center wykorzystywane są spoty i layouty żartobliwie nawiązujące do symboli tego miasta - "Adasia" stojącego na rynku i gołębi - oraz podejmujących grę słów i skojarzeń z "małą czarną". Poszczególne kreacje w etapie teaserowym informowały o zniknięciu tych bohaterów, a w rozpoczęta 16 listopada właściwa odsłona wyjaśnia , że wszyscy oni są w Bonarka City Center.

BonarkaCityCenter

Kampania jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tygodnik Powszechny - reklama standardowa i 8-stronicowy insert), radiu (Chili Zet i 15 rozgłośni lokalnych) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe, tablice kierunkowe na słupach i latarniach). Ponadto w ramach akcji prowadzone są działania ambientowe z udziałem trzech grup surferów promujących loterię "Tropiki z Bonarką".

Kreację kampanii przygotowała agencja Focus Media Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio właściciel Bonarka City Center.

Dołącz do dyskusji: Adaś, gołębie i mała czarna reklamują Bonarka City Center

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl