4fun.tv bez Ad Venture Team
W związku ze zmianą zasad współpracy pomiędzy 4fun.tv i Ad Venture Team, z dniem 1 września telewizja rozpoczęła sprzedaż swojego kanału za pomocą własnego, wewnętrznego Działu Reklamy i Marketingu.
Osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż czasu reklamowego, akcji specjalnych, działań związanych ze sponsoringiem są Sławomir Rucel oraz Adam Kwiatkowski. Osobą odpowiedzialną za całość działań oraz funkcjonowanie działu jest Ewa Czekała.
Dział Reklamy i Marketingu 4fun.tv odpowiedzialny jest za reprezentowanie interesów telewizji zarówno w dziedzinie sprzedaży czasu reklamowego w tym, sprzedaży kampanii GRP’sowych oraz kampanii spotowych, jak i wszelkich działań służących uatrakcyjnieniu oferty: akcje specjalne, sponsoringi, konkursy.
Ad Venture Team w ramach współpracy świadczy na rzecz 4fun.tv usługi doradcze oraz konsultacyjne.
- Decyzję o stworzeniu wewnętrznego działu reklamy, 4fun.tv argumentuje chęcią pozyskania nowych budżetów reklamowych i zapewnienia we własnym zakresie kompleksowej obsługi klientów. 4fun.tv zamierza tym sposobem zaangażować się w działania znacznie wykraczające poza zwykłą sprzedaż czasu reklamowego. Dział będzie pracował w oparciu o oferty ściśle dostosowane do potrzeb klientów, łącząc różne narzędzia reklamowe: akcje specjalne, konkursy, rozwiązania interaktywne, bezpośrednią komunikację z grupa docelową. 4fun.tv chce wykorzystać własną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy dotychczasowych projektach specjalnych i oferować swoim klientom niestandardowe rozwiązania - podano w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: 4fun.tv bez Ad Venture Team