HP Engage One Prime – nowoczesny terminal sprzedażowy dla małych i średnich firm

 

 

Firma HP Inc. przedstawia HP Engage One Prime, wielofunkcyjny terminal sprzedażowy zaprojektowany z myślą o potrzebach firm usługowo-handlowych oraz przedsiębiorstw z branży hotelarsko-restauracyjnej.

Małe i średnie firmy poszukują niedrogich, niezawodnych i łatwych w zarządzaniu rozwiązań, które jakością i wzornictwem nie odbiegają od urządzeń używanych przez większe przedsiębiorstwa. Ponadto, ze względu na  ograniczoną przestrzeń sprzedażową, oferowane im terminale powinny być kompaktowe i zawierać w sobie najważniejsze funkcje wykorzystywane przez klientów.

Aby efektywnie konkurować na dzisiejszym rynku, małe i średnie sklepy oraz przedsiębiorstwa z branży hotelarsko-restauracyjnej potrzebują czegoś więcej, niż kasy i witryny – powiedziała Natasja Andringa, EMEA Business Unit & Sales Manager, Retail Solutions, HP Inc. – Mniejsze firmy szukają ciekawych rozwiązań, które poprawią wrażenia ich klientów i będą odpowiedzią na ich potrzeby. Takim rozwiązaniem jest HP Engage One Prime.

Atrakcyjne wzornictwo w przystępnej cenie

HP Engage One Prime to terminal sprzedażowy oferujący szybką instalację, łatwą integrację z popularnym oprogramowaniem i usługami płatniczymi[1] oraz niezawodność i bezpieczeństwo, którego wymagają małe i średnie firmy.

 

HP planuje nawiązanie współpracy z wybranymi dostawcami usług płatniczych na całym świecie, a także niezależnymi producentami oprogramowania (ISV), aby umożliwić zakup oprogramowania kasowego w pakiecie z HP Engage One Prime.

HP Engage One Prime ma zostać wprowadzony do sprzedaży w lutym 2019 roku. System będzie dostępny w lokalnej sieci autoryzowanych dystrybutorów.

 

[1] Pełne rozwiązania wymagają oprogramowania detalicznego oraz usług przetwarzania płatności dostępnych tylko w wybranych regionach.

[2] Urządzenia peryferyjne sprzedawane oddzielnie. iButton® dostępny w wybranych regionach.

[3] Usługi HP Care są opcjonalne. Poziom usług i czas reakcji w pakietach HP Care Pack może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej. Świadczenie usług rozpoczyna się z datą nabycia sprzętu. Obowiązują restrykcje i ograniczenia. Szczegóły można znaleźć pod adresem www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez warunki i zasady świadczenia usług podawane lub wskazywane klientowi w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia ustawowe na mocy lokalnych praw, a na uprawnienia te w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP ani ograniczona gwarancja HP, którą objęty jest produkt HP.