|
|
|
|
|
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dziecko może pożytecznie korzystać z komputera? W dobie technologii komputery i tablety stają się integralną częścią życia dzieci. Nie musisz się jednak tego obawiać. Warto wykorzystać te narzędzia w sposób, który wspiera rozwój i edukację najmłodszych. W tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by czas spędzony przed komputerem był nie tylko zabawą, ale również okazją do nauki. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Dominika Lankosz objęła stanowisko dyrektorki analiz produktu reklamowego w Wirtualnej Polsce. To nowe stanowisko w firmie. więcej
|
Debata "Tak dla klimatu i społeczeństwa! - zrównoważony rozwój w biznesie"
Gośćmi Dominika Senkowskiego, dziennikarza Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska; Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska oraz Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK. Zapis z debaty obejrzysz tutaj. więcej
|
Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowywięcej |
|
|