Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 23 Września 2024
 
 
 
Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych  zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną ,,uspołecznione", a abonament RTV zniknie -  to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA).  więcej
 
 
Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. ,,Zareagował z arogancją"
 
W reakcji na wejście w Polsce w życie zmienionego prawa autorskiego Facebook ograniczył widoczność linków do serwisów wydawców tradycyjnych. - Jesteśmy karani za zmiany w prawie autorskim, które nie podobają się Big Techowi - skomentował naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. - Facebook zareagował tak, jak reagował w innych krajach - z arogancją. Koncern uważa, że ważniejsze są jego wewnętrzne regulacje niż polskie prawo - komentuje Andrzej Andrysiak ze Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. więcej
 
 
AI, influencerzy i hejt w public relations. Za nami 24. Kongres Profesjonalistów PR
 
Pod hasłem ,,Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations" odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Tematem przewodnim było wykorzystywanie sztucznej inteligencji w komunikacji oraz wzywania z tym związane. Nie zabrakło też tematów związanych z influencer marketingiem czy bezpieczeństwem w sieci. Po raz pierwszy na rzeszowskiej scenie odbyła się także debata Wirtualnemedia.pl, patrona medialnego wydarzenia.  więcej
 
 
Polski kanał o zdrowiu ma pięć lat. Szef Studiomed TV zdradza plany rozwoju stacji
 
Pierwszy i jedyny kanał kompleksowo poświęcony tematyce zdrowia i medycyny skończył właśnie pięć lat. - Zwiększamy udział własnych produkcji i chcemy mocniej zaistnieć w świecie cyfrowym. W naszych planach jest serwis streamingowy - zapowiada w rozmowie Wirtualnemedia.pl Dominik Tzimas, szef Studiomed TV. więcej
 
 
Czym jest ,,Nowoczesny employer branding"? Pobierz bezpłatny dodatek
 
,,Nowoczesny employer branding" to najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl poświęcony tematyce employer branding. Można go od poniedziałku pobrać z naszej strony. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dodatek "Nowoczesny employer branding" więcej
 
Debata "Nowe horyzonty e-commerce" więcej
 
Debata "Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu" więcej
 
Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
Art Director TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor / Redaktorka serwisu Onet Podróże Ringier Axel Springer Polska
Asystent/ Asystentka Reportera News- Fakty Po Południu TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Event Manager/ Senior Event Manager El Padre
Technik ENG TVN Warner Bros. Discovery
Inżynier SNG TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka News- TVN24 BiS A TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Technik emisji Eleven Sports Network
Grafik Eleven Sports Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych  zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną ,,uspołecznione", a abonament RTV zniknie -  to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA).  więcej

Polski kanał o zdrowiu ma pięć lat. Szef Studiomed TV zdradza plany rozwoju stacji

Pierwszy i jedyny kanał kompleksowo poświęcony tematyce zdrowia i medycyny skończył właśnie pięć lat. - Zwiększamy udział własnych produkcji i chcemy mocniej zaistnieć w świecie cyfrowym. W naszych planach jest serwis streamingowy - zapowiada w rozmowie Wirtualnemedia.pl Dominik Tzimas, szef Studiomed TV. więcej

Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców

Ceny reklam w telewizji wPolsce24 poszły w górę nawet o ponad 100 proc. Po rozpoczęciu przez stację emisji naziemnej, na jej antenie ze spotami pojawili się nowi reklamodawcy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

Program Bugały i Lewandowskiej hitem TV Republika

Średnio 256 tys. widzów śledzi w Telewizji Republika nowy program publicystyczny "W samo południe", który prowadzą na zmianę Ewa Bugała i Edyta Lewandowska.  więcej

12 nowych kanałów telewizyjnych w Play

Play wprowadził do oferty nowy pakiet RelaX ze stacjami erotycznymi. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bonk z biura prasowego operatora, składa się z 12 kanałów o tematyce skierowanej do dorosłych widzów i jest zabezpieczony PIN-em.  więcej

Ilu widzów mają ,,Kuchenne rewolucje" TVN?

Nowy sezon ,,Kuchennych rewolucji" gromadzi średnio przed telewizorami 780 tys. widzów - wynika z danych Nielsena, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek, choć kulinarne show TVN zanotowało gorszy start niż w ubiegłym roku. Stacja zajmuje drugie miejsce w rynku.  więcej

Była prezenterka ze stacji Polsatu trafiła do TVP3

Daria Kwiecień, dotąd związana z kanałem Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat), dołączyła do zespołu TVP3. W weekend pojawiła się w roli prowadzącej ,,Dziennik regionów". więcej

Miuosh czwartym jurorem ,,Must be the music"

Poznaliśmy ostatniego jurora najnowszej edycji programu ,,Must be the music". Do Dawida Kwiatkowskiego, Sebastiana Karpiel-Bułecki i Natalii Szroeder dołączył raper Miuosh.Informacja o nowym jurorze pojawiła się w mediach społecznościowych programu. więcej

Rusza program ,,Disco Star". Znamy pasmo emisji

Nowa edycja talent-show ,,Disco Star" trafi na antenę stacji Polo TV 20 października. Stacja pokazywać go będzie w niedzielne popołudnia. więcej

Telewizja narodowców chce upadłości

Spółka zarządzająca dotychczas Telewizją Media Narodowe złożyła wniosek o postawienie w stan upadłości. Firmą kieruje Piotr Barełkowski. - W najbliższych latach nie spodziewamy się likwidacji spółki - zapewnia Wirtualnemedia.pl.  więcej

TVP chce mierzyć swoje treści w internecie

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie.  więcej

Eksperci GroupM, YouTube, L'Oreala, PlumResearch, Nielsena i Canal+ prelegentami 7. edycji VideoWars by ScreenLovers

Po raz siódmy ScreenLovers organizuje swoją doroczną konferencję VideoWars by ScreenLovers. Na scenie imprezy pojawią się m.in. przedstawiciele GroupM, YouTube, L'Oreala, PlumResearch, Nielsena i Canal+.  więcej

TVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym

Telewizja Polska przeznaczy ponad 2 mln złotych na pomoc dla ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Środki pochodzą z charytatywnego bloku reklamowego akcji TVP ,,Razem Dla Was", który wyemitowano w TVP1 w niedzielę po ,,19.30". Wzięło w nim udział 34 reklamodawców. więcej

Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?

,,Familiada" jest obecna na antenie TVP od 30 lat, a teleturniej Karola Strasburgera już dawno zyskał miano kultowego. Choć nie kusi astronomiczną wygraną ani dynamiczną formułą, wciąż ma wierną widownię. Co jest źródłem fenomenu programu? O to zapytaliśmy ekspertów, znawców popkultury i ludzi telewizji.  więcej

Znany serial wróci do Polsatu? ,,Przykłady nie do końca udanych powrotów można mnożyć"

Według nieoficjalnych informacji Telewizja Polsat zastanawia się nad reaktywacją serialu komediowego sprzed lat. - Myślę, że takie produkcje jak ,,Miodowe lata" czy ,,Rodzina zastępcza" po latach od premiery ostatnich odcinków nadal mają wielką fanbazę, ale w każdym przypadku widzę też potencjalne problemy - ocenia Marta Korycka z portalu Gazeta.pl. więcej

Polska spółka Warner Bros. wyszła na plus. Pomogli widzowie ,,Barbie"

Spółka Warner Bros. Entertainment Polska, zajmująca się głównie dystrybucją filmów i sprzedażą licencji do marek koncernu Warner Bros. Discovery w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną trzecią, a jej rentowność netto poszła w górę o ponad 10 mln zł. więcej

Polsat News dostępny w tańszych pakietach dużego operatora

Sieć kablowa Vectra uruchomiła bezpłatny dostęp do kanału Polsat News dla pakietów telewizyjnych Stalowy i Srebrny w ramach aplikacji TV Smart Go. W korespondencji  z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe operatora informuje, że stało się tak, aby klienci na bieżąco mogli śledzić informacje powodziowe. Ma to pomóc zwłaszcza osobom z terenów zalanych. więcej

System Android TV na telewizory zyska konkurenta. To Whale OS 10

Singapurska firma Zeasn zmieniła nazwę na Whale TV. Towarzyszy temu zapowiedź premiery systemu operacyjnego Whale OS 10 na telewizory i przystawki. Atutem konkurenta Android TV/Google TV, Tizena czy WebOS ma być większa personalizacja rekomendowanych treści dzięki sztucznej inteligencji.  więcej

Rozmowy o fuzji platform cyfrowych na wczesnym etapie

Platformy cyfrowe DirecTV i Dish Network są na wczesnym etapie rozmów o połączeniu. Jak poinformował Bloomberg, po ewentualnej fuzji, czołowy dostawca płatnej telewizji satelitarnej w Ameryce Północnej, miałby 16 mln abonentów. więcej

TVP szykuje nową wersję utworu ,,Moja i Twoja Nadzieja". Zaśpiewają Nosowska, Piaseczny, Szroeder, Hołyds

Największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej nagrają kolejną wersję legendarnego utworu ,,Moja i Twoja Nadzieja", który właśnie staje się częścią akcję charytatywnej Telewizji Polskiej #RazemDlaWas. Zaśpiewają m.in. Edyta Bartosiewicz, Kamil Bednarek, Tomek Organek, Kayah czy Zbigniew Hołdys.  więcej

Prawie miliard telewizorów 4K, a kanałów niewiele. Jakich stacji brakuje w Polsce?

Na całym świecie używanych jest prawie miliard telewizorów Ultra HD - wynika z danych firmy badawczej Omdia. Choć także w Polsce takie sprzęty sprzedają się najlepiej, to widzowie mają do wyboru niewiele stacji 4K. W innych krajach Europy  w UHD działają m.in. kanały głównych nadawców komercyjnych, pokazujące Formułę 1 czy gotowanie.  więcej

Kolejne nowości w ofercie pakietowej Canal+ Polska

W ostatnim czasie Canal+ nie tylko zmodyfikował ofertę sportową w związku ze startem Ligi Mistrzów i wprowadził dodatkowe pakiety dla przedłużających umowę. Klienci mogą również skorzystać z nowych opcji dodatkowych: MultiFun, Koneser oraz Moto i Sport. więcej

Ponad 20 mln domów z subskrypcjami serwisów streamingowych

W Wielkiej Brytanii w II kwartale 2024 roku nieznacznie wzrosła liczba gospodarstw domowych z dostępem do płatnych usług streamingowych (SVoD). Z badania Barb wynika, że platformy typu Netflix, Disney+ czy Amazon Prime Video są dostępne po raz pierwszy w ponad 20 milionach domostw.  więcej

Telewizja biznesowa rośnie, ale wciąż jest pod kreską

Spółka zarządzająca stacją Biznes 24 w 2023 roku zwiększyła przychody o jedną trzecią. Koszty były od nich nadal wyższe, przy czym stratę neto ograniczono o prawie połowę. W konsekwencji pogłębiły się ujemne kapitały własne firmy. więcej

Znamy datę premiery 21. sezonu ,,Chirurgów". Jest nowy zwiastun

Zaledwie trzy tygodnie po premierze spóźnionego przez hollywoodzkie strajki, dwudziestego sezonu serialu ,,Chirurdzy", telewizja ABC zdecydowała się zamówić kolejną transzę popularnego dramatu medycznego. W nowym sezonie powrócą dawno niewidziani bohaterowie. więcej

TVN zebrał 2,9 mln zł z bloku charytatywnego dla szpitala w Nysie

W piątek po ,,Faktach" TVN pokazał charytatywny blok reklamowy, z którego przychody wyniosły 2,87 mln zł. Fundacja TVN przekaże te pieniądze dla zniszczonego w powodzi Szpitala Powiatowego w Nysie. Łącznie w ramach zbiórki na ten cel do Fundacji trafiło już niemal 6 mln zł. więcej

Nowa prowadząca ,,Wiadomości" w telewizji wPolsce24

Do grona gospodarzy ,,Wiadomości" w telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyła Marta Piasecka. Ze stacją jest związana od czerwca br., wcześniej pracowała w Telewizji Polskiej i TV Republika. więcej

IQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online

IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych  zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną ,,uspołecznione", a abonament RTV zniknie -  to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA).  więcej

 
Radio 357 z systemem bezpośrednich wpłat. Odzew patronów zaskoczył radiowców

Od prawie dwóch miesięcy Radio 357 zachęca swoich patronów do bezpośrednich wpłat zamiast subskrypcji w serwisie Patronite. Jak udało nam się dowiedzieć, odzew słuchaczy w tej sprawie pozytywnie zaskoczył radiowców. więcej

 
Menedżerka z Grupy ZPR Media w Radiu Yanosik

Do zespołu Radia Yanosik dołączyła Anna Jagiełło, obejmując funkcję business development managera. Poprzednio przez prawie dwie dekady była związana z Grupą ZPR Media. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Blowek promuje parówki

Marka Tarczyński rozpoczęła nową kampanię inspirowaną światem gamingu i YouTube'a, do której zaangażowała jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów w Po9lsce 0 Karola "Blowka" Gązwę.  więcej

Magda Mołek przeprasza za kontrowersyjną akcję Tatuum. Chodziło o pomoc powodzianom

Prezenterka i dziennikarka Magda Mołek po fali krytyki przeprosiła za akcję charytatywną Tatuum, której jest ambasadorką. Negatywne emocje wzbudziło powiązanie pomocy powodzianom z zakupem produktów marki odzieżowej. Ostatecznie brand wycofał się z akcji, zamiast tego przekaże 200 tysięcy złotych powodzianom.  więcej

Potrzebna agencja mediowa do kampanii resortu rodziny

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w internecie do jego działań promocyjnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  więcej

"Godność ma swoje imię" w ponad 100 kinach w Polsce

Przez dwa tygodnie w ok. 100 kinach studyjnych w całej Polsce można obejrzeć spot I Ogólnopolskiej Antymobbingowej Kampanii Społecznej ,,Godność ma swoje imię". W spocie m.in. Monika Obara, Sebastian Stankiewicz, Paulina Pytlak. więcej

Nowy country manager EE w Newline Interactive

Michał Starościk dołączył do zespołu Newline Interactive i wykorzysta zdobyte dotychczas doświadczenie na stanowisku country managera w regionie Polski i Europy Wschodniej (EE).  więcej

TVP chce mierzyć swoje treści w internecie

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie.  więcej

Znana piosenkarka ambasadorką Nissana X-Trail

Magda Steczkowska, znana polska piosenkarka, rozpoczęła współpracę z firmą Astara NIP Poland, zostając ambasadorką samochodu Nissan X-Trail.  więcej

Save The Children potrzebuje agencji. Budżet to 240 tys. dolarów

Fundacja Save The Children Polska rozpoczęła przetarg na wyłonienie agencji, która zajmie się dla niej kampanią w mediach. Budżet zaplanowanych działań wynosi 240 tys. dolarów.  więcej

TVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym

Telewizja Polska przeznaczy ponad 2 mln złotych na pomoc dla ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Środki pochodzą z charytatywnego bloku reklamowego akcji TVP ,,Razem Dla Was", który wyemitowano w TVP1 w niedzielę po ,,19.30". Wzięło w nim udział 34 reklamodawców. więcej

Orlen na pomoc powodzianom. Przekaże część dochodów

W ten weekend państwowy koncern Orlen całość środków uzyskanych ze sprzedaży kawy i herbaty na stacjach przekaże na pomoc powodzianom. Pomóc będzie można również, udostępniając post wideo o pracy służb walczących z powodzią.  więcej

TVN zebrał 2,9 mln zł z bloku charytatywnego dla szpitala w Nysie

W piątek po ,,Faktach" TVN pokazał charytatywny blok reklamowy, z którego przychody wyniosły 2,87 mln zł. Fundacja TVN przekaże te pieniądze dla zniszczonego w powodzi Szpitala Powiatowego w Nysie. Łącznie w ramach zbiórki na ten cel do Fundacji trafiło już niemal 6 mln zł. więcej

Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu

Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Były prezes Orlenu felietonistą ,,Sieci"

Na łamach tygodnika ,,Sieci" (Fratria) jako felietonista zadebiutował europoseł PiS Daniel Obajtek, w ostatnich latach prezes Orlenu. więcej

Była szefowa subskrypcji "Gazety Wyborczej" dołącza do RASP. Pokieruje treściami płatnymi

Danuta Breguła w poniedziałek 23 września rozpocznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektorka zarządzająca obszarem treści płatnych. Pełniący dotychczas tę funkcję Tomasz Gaweł od listopada 2024 r. obejmie w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych.  więcej

Ks. Adam Boniecki z Nagrodą Specjalną Orła Jana Karskiego

Ksiądz Adam Boniecki, redaktor-senior "Tygodnika Powszechnego", odebrał w czwartek Nagrodę Specjalną Orła Jana Karskiego. ,,Za serdeczną troskę o ład moralny w społeczeństwie, sumienie w Kościele i prawdę w dziennikarstwie" - napisał w odczytanym podczas uroczystości piśmie Waldemar Piasecki. więcej

Nie żyje Jarosław Matuszewski, przez lata menedżer w Agorze i WSiP

Zmarł Jarosław Matuszewski, w ostatnich latach menedżer w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, a wcześniej przez 15 lat związany z Agorą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. ,,Zareagował z arogancją"

W reakcji na wejście w Polsce w życie zmienionego prawa autorskiego Facebook ograniczył widoczność linków do serwisów wydawców tradycyjnych. - Jesteśmy karani za zmiany w prawie autorskim, które nie podobają się Big Techowi - skomentował naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. - Facebook zareagował tak, jak reagował w innych krajach - z arogancją. Koncern uważa, że ważniejsze są jego wewnętrzne regulacje niż polskie prawo - komentuje Andrzej Andrysiak ze Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. więcej

Czym jest ,,Nowoczesny employer branding"? Pobierz bezpłatny dodatek

,,Nowoczesny employer branding" to najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl poświęcony tematyce employer branding. Można go od poniedziałku pobrać z naszej strony. więcej

Ringier Axel Springer Polska rośnie w ogłoszeniach. Dokupił akcji, dalej bez dywidendy

Grupa Morizon-Gratka, do której należą serwisy ogłoszeniowe przejęte kilka lat temu przez Ringier Axel Springer, w 2023 roku przy wzroście przychodów o 9,1 proc. do 52 mln zł zarobiła na czysto 5,5 mln zł. Kolejny rok z rzędu nie wypłaca dywidendy, tak samo jak kontrolująca ją bezpośrednio MZN Property. więcej

Była naczelna Polska Press uruchomiła kanał na YouTube

Swój kanał youtube'owy zaczęła tworzyć Dorota Kania - w ostatnich latach członkini zarządu i redaktor naczelna Polska Press, współpracująca też z TVP Info. więcej

,,Tomb Raider: Legenda Lary Croft" jesienią na Netfliksie

Netflix jesienią pokaże serial animowany ,,Tomb Raider: Legenda Lary Croft" oparty na kultowej serii przygodowych gier akcji. więcej

Pięć powodów dla których serial ,,Dahmer. Potwór: Historia Jeffreya Dahmera" wzbudza kontrowersje

Przy okazji premiery drugiego sezonu antologii Ryana Murphy'ego zatytułowanej ,,Potwór", przypominamy kontrowersje, jakie wzbudził pierwszy sezon produkcji. Jesienią 2022 roku serial o mordercy Jeffreyu Dahmerze, był żywo dyskutowany zarówno przez internautów, jak i rodziny ofiar Dahmera. Producent oskarżany był m.in. o zbytnią wyrozumiałość wobec postępowania sprawcy. więcej

Kto jest potworem? Recenzja serialu ,,Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów" Netfliksa

Na Netfliksie zadebiutował drugi sezon antologii Ryana Murphy'ego i Iana Brennana zatytułowanej ,,Potwór". W pierwszym sezonie poznaliśmy historię Jeffreya Dahmera, a tym razem twórcy skupiają się na rodzinie Menendezów, zostawiając nas z trudnym pytaniem, kto tak naprawdę jest potworem? więcej

Debata "Nowe horyzonty e-commerce"

Gośćmi Patryka Pallusa, Redaktora Naczelnego Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: Jakub Biczkowski, Chief E-commerce Officer, Wakacje.pl SA; Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu w BLIK; Michał Mel, Retail Industry Manager, Google Polska; Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej; Damian Wiszowaty, CEO Gonito. więcej

Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej ,,Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!" stworzył niestandardowy ,,klikalny" Branding Playera w kształcie litery ,,L" zwanym potocznie ,,L-ką" lub ,,eLON-em" (nazwa własna). materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy chcą, by marki zajmowały się sprawami ważnymi dla pracowników

72 proc. Polaków uważa, że marki powinny w swojej działalności poruszać kwestie ważne dla ich konsumentów i pracowników - wynika z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
AI, influencerzy i hejt w public relations. Za nami 24. Kongres Profesjonalistów PR

Pod hasłem ,,Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations" odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Tematem przewodnim było wykorzystywanie sztucznej inteligencji w komunikacji oraz wzywania z tym związane. Nie zabrakło też tematów związanych z influencer marketingiem czy bezpieczeństwem w sieci. Po raz pierwszy na rzeszowskiej scenie odbyła się także debata Wirtualnemedia.pl, patrona medialnego wydarzenia.  więcej

Magda Mołek przeprasza za kontrowersyjną akcję Tatuum. Chodziło o pomoc powodzianom

Prezenterka i dziennikarka Magda Mołek po fali krytyki przeprosiła za akcję charytatywną Tatuum, której jest ambasadorką. Negatywne emocje wzbudziło powiązanie pomocy powodzianom z zakupem produktów marki odzieżowej. Ostatecznie brand wycofał się z akcji, zamiast tego przekaże 200 tysięcy złotych powodzianom.  więcej

Edyta Górniak zatrudniła management

Po 15 latach samodzielnego zarządzania swoją karierą Edyta Górniak zdecydowała zatrudnić się management. Od 20 września za sprawy zawodowe artystki opowiadają Bartłomiej Kunc i agencja BCM Live, z którą jest związany.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Te części Warszawy byłyby zalane w razie powodzi
Alert powodziowy dostępny w mObywatelu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj