|
|
|
|
|
|
|
Play zakończył sprzedaż oferty telewizyjnej UPC. ,,Obserwujemy zainteresowanie nowymi pakietami"
Jeszcze w zeszłym tygodniu abonenci UPC Polska z internetem mogli kupić pakiety telewizyjne tej sieci kablowej. Teraz możliwe jest wyłącznie wykupienie oferty Play. Kiedy obie oferty zostaną ostatecznie zintegrowane? - Obserwujemy zainteresowanie nowymi pakietami i na tej podstawie zadecydujemy o przyszłości oferty - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
więcej
|
Burza wokół zaproszenia Roberta Bąkiewicza do Polsat News. "Promowanie takich osób jest niemoralne"
Ogromne kontrowersje wzbudziło zaproszenie Roberta Bąkiewicza, kandydata do Sejmu z listy PiS znanego m.in. ze swoich antysemickich poglądów, do programu „Debata Dnia” Polsat News. Na prowadzącą program Agnieszkę Gozdyrę wylała się fala krytycznych komentarzy. Czy powinno się udostępniać antenę kontrowersyjnemu nacjonaliście i byłemu działaczowi Obozu Narodowo-Radykalnego? Zdania szefów redakcji są podzielone. - Promowanie takich osób jest niemoralne - uważa Roman Imielski, zastępca redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Mniejsza przewaga TVN24 nad TVP Info. TV Republika z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TV Republika, a najwięcej straciło TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Music Box Polska za darmo na satelicie. ,,Już notujemy wzrosty w kablówkach"
Kanał Music Box Polska wrócił na pozycję orbitalną Hot Bird 13°E. Nadawca tłumaczy, że zdecydował się na ponowną emisję satelitarną, bo pojawiła się szansa na nadawanie w jakości HD. Z przesłanych portalowi Wirtualnemedia.pl danych Nielsena wynika, że udziały w rynku muzycznej stacji w sieciach kablowych regularnie rosną
więcej
|
Prawie pół mln widzów debiutu nowego programu ,,Doda. Dream Show" w Polsacie
Pokazany w poniedziałek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Doda. Dream Show” oglądało średnio 454 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 1,77 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
237 tys. widzów debiutu ,,Love Island. Wyspa miłości 8" w Czwórce, program wyjątkowo pokazano godzinę później
Pokazane w poniedziałkowy wieczór w Czwórce pierwszy odcinek ósmego sezonu programu „Love Island. Wyspa miłości” oglądało średnio 237 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Emisja produkcji z powodów technicznych została w trybie nagłym opóźniona o godzinę.
więcej
|
Kanały TVN Warner Bros. Discovery z nowego satelity. Lepszy odbiór polskich stacji
Eutelsat przeprowadził migrację kolejnych transponderów na satelitę Hot Bird 13F. Tym razem objęła ona m.in. pasmo wynajmowane przez TVN Warner Bros. Discovery i należący do amerykańskiego koncernu kanał Eurosport. Po zmianach moc i jakość sygnału w wielu częściach kraju zdecydowanie się poprawiły.
więcej
|
Debiut reaktywowanych ,,Detektywów" miał 467 tys. widzów. ,,Pati" z 766 tys. oglądających
Pokazany w poniedziałkowe popołudnie w TVN pierwszy odcinek reaktywowanego docu-crime „Detektywi” oglądało średnio 467 tys. osób. Z kolei otwarcie „Pati” pokazane kilka godzin później śledziło 766 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Caroline Derpieński - prawdziwa gwiazda czy eksperyment? Modelka wystąpiła u Kuby Wojewódzkiego
Zapowiedź premierowego odcinka talk-show Kuby Wojewódzkiego wywołała oburzenie internautów, którzy nie szczędzili słów krytyki wobec skandalizującej celebrytki i dziennikarza, który ją zaprosił do programu. Caroline Derpieński tym razem też zaskoczyła widzów kontrowersyjnymi wypowiedziami. - Moja marka jest tak droga, że czasami nie czuję się jak człowiek, tylko machina do zarabiania pieniędzy. Ja jestem tak młodą osobą, mam 21 lat, że nie wiem, czy nie zostanę aktorką, astronautką czy prezydentem - powiedziała Derpieński.
więcej
|
Telewizja publiczna reaktywuje kanał na przełomie 2024 i 2025 roku
Česká Televize ponownie uruchomi swój kanał telewizyjny ČT3 pod koniec 2024 roku lub na początku 2025. Poinformował o tym nowy prezes czeskiej telewizji publicznej Jan Souček. Stacja, podobnie jak to miało miejsce w przeszłości, będzie adresowana do starszej widowni.
więcej
|
Telewizja ITV i Equity przygotowują przełomową umowę dla aktorów oper mydlanych, która po raz pierwszy obejmie rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji
Telewizja ITV finalizuje przełomową umowę we współpracy ze związkiem zawodowym brytyjskich aktorów Equity, która po raz pierwszy będzie obejmować rozwiązania dotyczące sztucznej inteligencji w takich serialach jak „Coronation Street” i „Emmerdale”.
więcej
|
Właściciel TVN z niższym zyskiem wskutek strajków w Hollywood. Streaming z zyskiem
Warner Bros. Discovery prognozuje, że z powodu strajków scenarzystów i aktorów w Hollywood jego całoroczny skorygowany zysk EBITDA zmaleje o ok. 300-500 mln dolarów. Spodziewa się za to wyższej płynności finansowej dzięki rekordowym wynikom filmu „Barbie”.
więcej
|
Yolisa Phahle ustąpiła ze stanowiska dyrektor generalnej platformy Showmax
Yolisa Phahle ustąpiła ze stanowiska dyrektor generalnej platformy Showmax, należącej do portfolio MultiChoice, a jej miejsce zajmie Marc Jury. Będzie pełnił funkcję tymczasowego dyrektora generalnego do czasu znalezienia następcy Phahle.
więcej
|
Nowy show ,,Temptation Island Polska" w środowe wieczory w Polsacie (wideo)
Od 6 września w środy o 21.05 Polsat będzie emitować nowy reality-show „Temptation Island Polska”, w ramach którego kilka par podda próbie swój związek. Program poprowadzi Michał Figurski.
więcej
|
Nowy program ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" startuje w Polsacie (wideo)
W środę, 6 września w Polsacie wystartuje nowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy”. Uczestniczkami show będą: Anita Kuś-Munsanje, Magda Pyć-Leszczuk, Barbara Sobczak, Anna Szubierajska, Monika Żochowska, Sara Koślińska, Katarzyna Przydryga, Monika Goździalska i Anna Wrońska.
więcej
|
Gmail dla firm, czyli niezawodna poczta od Google w biznesowej odsłonie Gmail to najpopularniejsza poczta na świecie, która może pochwalić się prawie 2 miliardami aktywnych użytkowników. Oznacza to, że usłudze tej zaufała już niemal jedna czwarta ludzkości! Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz standardowej poczty, przeznaczonej dla użytkowników prywatnych, dostępny jest też Gmail dla firm. Jakie są najważniejsze cechy niezawodnej skrzynki od Google w jej biznesowej odsłonie? I dlaczego warto wybrać ją do swojej firmy? Przekonajmy się! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zara zamyka trzeci sklep w Polsce w ciągu roku
Firma Inditex zdecydowała o zamknięciu jednego z dwóch salonów Zary w Szczecinie. To trzeci sklep, który sieć likwiduje w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma stawia teraz na powiększenie i odświeżanie wybranych sklepów oraz na sprzedaż internetową. Niedawno sklep w dużym wojewódzkim mieście zlikwidowała też konkurencyjna sieć H&M.
więcej
|
Rafineria Gdańska chce mieć nowe logo, szuka agencji
Rafineria Gdańska chce zmienić logo i identyfikację wizualną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Potrzebuje agencji, która się tym zajmie.
więcej
|
,,Lepiej pomyślany dom" nową platformą komunikacyjną IKEA
Po sześciu latach platformę komunikacyjną IKEA "Niech żyje dom" zastępuje claim „Lepiej pomyślany dom”. Po raz pierwszy platforma zostanie zaprezentowana zostanie przy pomocy 15 różnych spotów wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można z łatwością znaleźć w IKEA. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.
więcej
|
Jonasz Tołopiło na czele komunikacji Papaya Films, dołącza Magda Smoleńska
Jonasz Tołopiło został szefem komunikacji domu produkcyjnego Papaya Films. Stanowisko marketing managera obejmuje Magda Smoleńska.
więcej
|
Canal+ zaczepia markę IKEA w kampanii promującej serial "Belfer"
W związku z zaplanowaną na najbliższy piątek premierą nowego, trzeciego sezonu “Belfra” w Canal+ online i Canal+ Premium wystartowała dedykowana wspierająca ją kampania marketingowa. Jednym z jej elementów są niestandardowe działania prowadzone wspólnie przez Canal+ i sieć sklepów IKEA.
więcej
|
Rusza kampania społeczna o alienacji rodzicielskiej. "Mamo, nie zabraniaj mi kochać taty"
Fundacja „Kocham Cię Tato" rozpoczęła kampanię społeczną "Mamo, nie zabraniaj mi kochać taty" na temat problemu alienacji rodzicielskiej.
więcej
|
Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie
Piwo Królewskie (Grupa Żywic) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem oryginalnych puszek – każda ze wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa.
więcej
|
Maspex reklamuje Lubella Chrupersy na platformie Roblox
Lubella (Maspex) rozpoczyna drugą odsłonę kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz chrupiącą grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
więcej
|
Iskial zachęca do dbania o odporność. Nowa kampania USP Zdrowie
Marka suplementu diety Iskial, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową, jesienną kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o odporność w sezonie jesienno-zimowym. Za kreację odpowiada FCB&theMilkman.
więcej
|
Kuźnia Treści zmienia się w Agencję Kuźnia
Kuźnia Treści zmienia nazwę na Agencja Kuźnia.
więcej
|
Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio
GPD Agency & Film Studio przygotowały nową odsłonę komunikacji marki Łaciate (Mlekpol). Kampania pod hasłem „Łaciate zasady” wystartowała 5 września i jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.
więcej
|
Milka w kampanii zaprasza na "Wielkie Smakowanie"
Milka (Mondelez Polska) wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Marka przedstawia w niej szerokie portfolio swoich produktów i zachęca do ich testowania.
więcej
|
Polsko-ukraińska kampania miasta Poznań ,,Pomóż dzieciom przejść trudną drogę"
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania by zostawali rodzicami zastępczymi oraz budowanie świadomości na temat tego co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.
więcej
|
Mały Głód wraca do kampanii Danio
Po dwóch latach przerwy do reklam Danio (Danone) wraca brand hero Mały Głód. Kampanię pod hasłem „Pysznio, smacznio, Danio” przygotowała agencja Feeders.
więcej
|
Guy Marks dyrektorem generalnym PHD Worldwide
Grupa reklamowa Omnicom Media Group (OMG) ogłosiła zmianę szefa w jednej ze swoich głównych agencji mediowych - PHD Worldwide. Z dniem 1 października br. Guy Marks zastąpi Philippę Brown na stanowisku globalnego dyrektora generalnego. Marks dotychczas pełnił funkcję dyrektora generalnego OMG na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
więcej
|
"Wolność ruchu w całym mieście!". Startuje City Combo marki Balcia
Produkt ubezpieczeniowy City Combo marki Balcia trafił do Polski. Launch na naszym rynku realizuje Spot And Dot oraz Sales&More.
więcej
|
Czy upadek niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego jest możliwy? Szef Volkswagena: stawką jest przyszłość marki
Choć wydaje się to obecnie trudne do wyobrażenia, scenariusz, w którym Niemcy przestaną produkować samochody na masową skalę nie jest wcale niemożliwy – podał brytyjski tygodnik „The Economist”. Jak dodaje, skutki takiej sytuacji wychodziłyby daleko poza branżę motoryzacyjną.
więcej
|
Nowa moneta w obiegu: NBP upamiętnia agresję ZSRR na Polskę
Od wtorku, 5 września, na rynku dostępna jest nowa moneta kolekcjonerska: Narodowy Bank Polski wprowadził do obiegu srebrną monetę, upamiętniającą zbrojną agresję ZSRR na Polskę we wrześniu 1939 r.
więcej
|
Natural Pharmaceuticals: tylko sprawdzone opinie!
Według najnowszego raportu firmy Gemius, opinie o produktach to najważniejszy czynnik, który biorą pod uwagę Polacy, gdy robią zakupy w Internecie. Aż 43% badanych wskazało pozytywne opinie klientów jako kluczowy wyróżnik wiarygodności marki.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agora uruchomiła spółki do zarządzania ,,Gazetą Wyborczą", Gazeta.pl i wydawnictwem
Do Krajowego Rejestru Sądowego wpisano cztery nowe spółki zależne Agory, które mają odpowiadać m.in. za zarządzanie „Gazetą Wyborczą”, pionem Gazeta.pl oraz wydawnictwem książkowo-płytowym.
więcej
|
RASP z szefem marketingu B2B. Przeszedł z Deloitte
Od września do działu marketingu Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Makowiecki. Objął nowo utworzoną funkcję head of B2B marketing - zajmie się tworzeniem i realizowaniem strategii marketingowej biura reklamy RAS Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" uruchomiła serwis internetowy dla kobiet. Kieruje nim Anna Zejdler
Redakcja "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) uruchomiła serwis kobieta.rp.pl. Znaleźć w nim można materiały dotyczące kobiet w biznesie i prawie. Serwisem kieruje Anna Zejdler, była szefowa "Gali" i "InStyle". więcej
|
"The Guardian" blokuje swoje treści narzędziu ChatGPT
Wydawca "The Guardian" zablokował możliwość korzystania ze swoich treści firmie OpenAI, twórcy ChatGPT. To kolejny duży wydawca, który nie chce by jego materiały były wykorzystywane do uczenia sztucznej inteligencji. więcej
|
|
|
IKEA uruchomi w Polsce wirtualne narzędzie aranżacji wnętrz. Pomoże sztuczna inteligencja
Niebawem w Polsce ruszy nowa usługa szwedzkiej sieci IKEA. IKEA Kreativ pomoże w aranżacji wnętrz bez wychodzenia z domu, ze wsparciem sztucznej inteligencji.
więcej
|
Romanipen vs. rap. Recenzja serialu ,,Infamia", polskiej nowości Netfliksa
„Infamia”, to serial, którego brakowało na polskim rynku. W ośmiu odcinkach łączy wiele nieobecnych w rodzimych produkcjach wątków, a największym z nich jest kultura romska pokazana z różnych perspektywy i w różnym kontekście. Czy warto obejrzeć nowość Netfliksa?
więcej
|
Gowork z rekordowymi wpływami, wróciło do zysku
Spółka zarządzająca serwisem o pracy Gowork w ub.r. zwiększyła przychody o 44,3 proc. do 32,51 mln zł, a jej rentowność netto poszła w górę z 1,36 mln zł straty do 448,1 tys. zł zysku.
więcej
|
Wirtualna Polska dostanie 15 mln zł od Audioteki
W przyszłym tygodniu holding Wirtualna Polska otrzyma 15 mln zł dywidendy od Audioteki, której jedynym akcjonariuszem jest od końcówki lipca. Grupa Audioteka w ub.r. zwiększyła przychody o 10,8 proc. do 98,75 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 6,69 do 7,03 mln zł.
więcej
|
Szefowa Google Cloud w Polce ma nadzorować InPost
Jako kandydaci do rady nadzorczej firmy logistycznej InPost zostali zgłoszeni Magdalena Dziewguć, szefowa Google Cloud w Polsce, oraz Jiří Šmejc, szef koncernu inwestycyjnego PPF Group.
więcej
|
Właściciel TVN z niższym zyskiem wskutek strajków w Hollywood. Streaming z zyskiem
Warner Bros. Discovery prognozuje, że z powodu strajków scenarzystów i aktorów w Hollywood jego całoroczny skorygowany zysk EBITDA zmaleje o ok. 300-500 mln dolarów. Spodziewa się za to wyższej płynności finansowej dzięki rekordowym wynikom filmu „Barbie”.
więcej
|
"Financial Times": format Shorts zaczyna szkodzić YouTube'owi
Zdaniem części doświadczonych pracowników platformy YouTube, z którymi rozmawiał "Financial Times", postawienie na format Shorts mogł być błędem i zniechęcić twórców do publikowania dłuższych filmów, będących fundamentem platformy.
więcej
|
Poczta Polska będzie dostarczać małe zakupy z Allegro za 3,99 zł
W ramach nowej usługi Allegro Mini Przesyłka Poczta Polska będzie dostarczać małe paczki (ważące do 0,5 kg) z zakupami z platformy Allegro. Koszt dla sprzedawcy to 3,99 zł.
więcej
|
Adam Bysiek po odejściu z News24 zaczyna pracę w INNPoland
Od poniedziałku w newsroomie portalu INNPoland (Grupa naTemat) zaczyna pracę Adam Bysiek, wcześniej związany ze stacją News24. W poprzedniej redakcji był dziennikarzem politycznym, teraz będzie miał za zadanie przygotowywanie newsów ze świata biznesu. - To na początek: przygotowujemy dla Adama także inne zajęcia z zakresu wideo - mówi nam Kamil Rakosza, wydawca INNPoland.
więcej
|
Konfederacja zawieszona na Instagramie
Instagramowy profil Konfederacji został na trzy miesiące zawieszony. Partii zarzucono niedozwolone zachowania, m.in.: "chwalenie ataku terrorystycznego" - podała w uzasadnieniu Meta, właściciel platformy.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|