|
|
|
|
|
|
|
Kolejna edycja ,,Lego Masters" bez Czesława Mozila
Jesienią stacja TVN pokaże czwartą edycję programu „Lego Masters”. W jury reality-show zabraknie Czesława Mozila, który był jurorem w poprzedniej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
News24 bez reklam z TVN Media. Powodem zaległości wobec Nielsena
Od 27 czerwca biuro reklamy TVN Media nie zleca już reklam w stacji News24 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wiąże się to z zawieszeniem monitoringu kanału przez firmę Nielsen, a to z kolei spowodowane jest kilkumiesięcznym zadłużeniem nadawcy kanału wobec instytutu. - News24 jest w nie najlepszym stanie, ale znamy przyczyny tego stanu rzeczy i intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemów - zapewnia w rozmowie z nami Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro.
więcej
|
Omenaa Mensah przerwała milczenie. Domaga się miliona złotych od każdej pozwanej osoby
Po publikacji artykułu Wirtualnemedia.o tym, że Omeny Mensah, gwiazda TVN, pozwała autora książki "Dziewczyny z Dubaju 2", dziennikarka postanowiła zabrać głos. - Będę podejmowała działania prawne wobec wszystkich, którzy chcą umniejszyć moją działalność charytatywną publikując kompletnie nieprawdziwe informacje godzące w moje i moich bliskich dobre imię - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Omenaa Mensah.
więcej
|
Roszady we władzach Viaplay Group. Nowy szef w Polsce
Viaplay Group wprowadza nowy model zarządzania, mający poprawić efektywność operacyjną. Za działalność koncernu w Polsce będzie odpowiadał Peter Nørrelund, który niedawno wrócił do koncernu.
więcej
|
Anna Popek o mailu do Dworczyka na Poufnej Rozmowie: nie znam Jego adresu
Serwis Poufna Rozmowa opublikował screen domniemanego maila wysłanego w marcu 2020 roku przez dziennikarkę Annę Popek do ówczesnego szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka. - Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek wysyłała mail do Pana Ministra Dworczyka. Nie znam Jego adresu. Sprawy polityczne nie leżą w obszarze moich zainteresowań - mówi Anna Popek portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Warner Bros. Discovery przedstawia strategię dotyczącą nowych treści w Europie Środkowo-Wschodniej
W kwestii zamawiania lokalnych treści na terenie Europie Środkowo-Wschodniej, Warner Bros. Discovery (WBD) szuka pomysłów, które będą pasować do tej koncepcji. Mówił o tym Jamie Cooke podczas wydarzenia Content Budapest.
więcej
|
Kanał telewizyjny FOX zmieni się w FX
7 listopada należący do portfolio The Walt Disney Company kanał telewizyjny FOX zmieni się w FX. Poza nazwą przedstawiona będzie również nowa identyfikacja wizualna tego kanału serialowo- filmowego.
więcej
|
TCM kończy działalność w Wielkiej Brytanii i Irlandii
TCM (Turner Classic Movies) ma zamknąć swój kanał telewizyjny w Wielkiej Brytanii i Irlandii już w lipcu, na skutek zmian w zarządzie centrali firmy w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
TVP2 pokaże finał konkursu Miss Polonia 2023. Na scenie Doda
W najbliższy piątek TVP2 wyemituje finałową galę konkursu Miss Polonia 2023. To już drugi rok z rzędu publiczna telewizja – po dziewięciu latach przerwy – pokazuje finały tego konkursu piękności. W tym roku galę poprowadzą: Izabella Krzan, Aleksander Sikora, Mateusz Szymkowiak oraz Krystyna Sokołowska. Start: godz. 20:10.
więcej
|
Canal+ udostępnia za darmo pierwszy sezon ,,Belfra" i pierwsze odcinki seriali oryginalnych
W związku z zapowiedzianą premierą nowego sezonu „Belfra” Canal+ oferuje darmowy dostęp do całego pierwszego sezonu produkcji, a także odcinki „próbne” innych seriali tj. „Klangor”, „Emigracja XD”, „Kruk” i inne.
więcej
|
System do głosowania na żywo w programie ,,X Factor"
Program „X Factor” jest głównie kojarzony z długoletnią obecnością na brytyjskim kanale ITV, ale jako format międzynarodowy stał się także ważną atrakcją dla Sky Italia. To właśnie tam udało się zoptymalizować system głosowania na żywo otwierając szersze możliwości stworzonej do tego platformie.
więcej
|
Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartek Czarkowski znika z newonce.radia. "Jeden z najlepszych momentów mojej kariery zawodowej"
Jeszcze tylko dwa razy będzie można usłyszeć Bartka Czarkowskiego w audycji "Nevermind" na antenie internetowego newonce.radia. - Ten projekt dobiegł końca, a to zarazem jest finał mojej współpracy z tą stacją - mówi nam dziennikarz.
więcej
|
|
RMF FM na czele w największych miastach. Radio ZET wyprzedziło TOK FM
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od marca do maja 2023 roku było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Złote Przeboje, z kolei najwięcej straciło TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Resort rolnictwa z kampaniami w TVP i rozgłośniach katolickich
Niemal 700 tys. zł przeznaczyło w tym roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi na kampanie społeczne w Telewizji Polskiej - wynika z odpowiedzi na interpelację posłanki Hanny Gill-Piątek. Łącznie ponad 210 tys. zł otrzymały z kolei rozgłośnie radiowe należące do katolickich diecezji, archidiecezji czy fundacji. Podobne nakłady na te media resort przeznaczył także w 2022 roku.
więcej
|
|
Przeprosiny Radia Szczecin
„Przepraszamy Radio Szczecin za nieprawdziwe wskazanie w treści materiału z 13 czerwca 2013 roku - https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nik-prokuratura-radio-poznan-radio-opole, że NIK wylicza niegospodarne działania w Radiu Szczecin. Informacja ta jest nieprawdziwa i została podana omyłkowo”
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Auchan rzuca wyzwanie Żabce. W planach 40 sklepów bez obsługi Auchan Go
Firma Auchan Retail Polska otworzyła pierwszy sklep autonomiczny pod szyldem Auchan Go. Polska jest pierwszym krajem, w którym format tego sklepu udostępniono szerokiej grupy klientów. Szymon Turnau, digital and e-commerce director w Auchan Retail Polska, zapowiada otwarcie w ciągu najbliższych lat 40 takich placówek.
więcej
|
Cityboard Media wygrała przetarg kancelarii premiera
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników outdoorowych do kampanii przez nią zlecanych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma kontynuuje dotychczasową współpracę z kancelarią premiera.
więcej
|
Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie
Agencja Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację jego kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Talma head of sales w Polskiej Lidze Esportowej
Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales and partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Wcześniej przez 3 lata pracowała jako sales director grupy LTTM.
więcej
|
Santander Bank Polska bez szefa marketingu
Artur Sikora nie jest już chief marketing officer w Santander Bank Polska. Firma rekrutuje obecnie nową osobę na stanowisko CMO.
więcej
|
Adam Caban i Mikołaj Stefański creative directorami w VMLY&R Poland
Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko creative director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko creative lead w agencji VMLY&R Poland.
więcej
|
Shein wysłało amerykańskich influencerów do Chin. Amerykanie oburzeni
Grupa amerykańskich influencerów i twórców treści o modzie spotkała się ze stanowczą krytyką w internecie po tym, jak odwiedzili fabrykę giganta e-commerce Shein w Chinach. Po sponsorowanej wycieczce twórcy opublikowali pochlebne recenzje o marce, mierzącej się z oskarżeniami o kopiowanie projektów wielu popularnych brandów czy szkodliwy wpływ na środowisko.
więcej
|
Vito Bambino reklamuje noclegi na OLX
W nowej kampanii promującej ogłoszenia z noclegami na platformie OLX występuje piosenkarz Vito Bambino. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i Lucky Luciano Pictures.
więcej
|
Adheads zmienia identyfikację wizualną i skraca nazwę
Agencja reklamowa Adheads opracowała nową identyfikację wizualną zgodną z nową strategią komunikacji wyrażoną w angielskim claimie „thinking ahead”. Dodatkowo agencja rezygnuje z pierwotnej nazwy Heads Advertising na rzecz krótkiego Adheads.
więcej
|
Georgina Rodríguez twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii Guess
Twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii marki Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 została Georgina Rodriguez, prywatnie żona Cristiano Ronaldo.
więcej
|
Grzegorz Górecki business development directorem w Green Parrot
Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko business development directora. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
więcej
|
Kaufland pomaga klientom osiągać "mistrzostwo oszczędzania"
Rusza akcja sieci Kaufland „Mistrz Oszczędzania", w ramach której przez następne cztery tygodnie użytkownicy programu lojalnościowego Kaufland Card będą mogli korzystać z wielu ofert specjalnych oraz kuponów na wybrane produkty. Zabawa trwa od 29 czerwca do 26 lipca.
więcej
|
Rynek towarów luksusowych wart 345 mld euro, najmocniej rośnie sprzedaż zegarków i biżuterii
Po rekordowym 2022 roku rynek osobistych dóbr luksusowych utrzymał wysoką dynamikę sprzedaży, odnotowując 9-11 proc. wzrost w I kwartale tego roku, wynika z raportu firmy doradczej Bain & Company. Zegarki i biżuteria zajęły pierwsze miejsca na liście najlepiej sprzedających się produktów. Nadzieje dalszych wzrostów rynek wiąże ze zwiększeniem ruchu turystycznego i zniesieniem restrykcji pandemicznych w Chinach.
więcej
|
Anna Tuzek szefową marketingu w BBI Development
Deweloper BBI Development zatrudnił Annę Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.
więcej
|
Lipton Ice Tea z letnią aktywacją dla Zetek ,,Dziel się słońcem na pełen etat"
Marka Lipton Ice Tea wychodzi z nową letnią aktywacją skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów. W myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” marka oferuje 5 niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej.
więcej
|
Pracownicy banku w kampanii employer brandingowej BNP Paribas
Agencja Publicis Worldwide Poland realizuje polską odsłonę globalnej kampanii employer brandingowej, w ramach której pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka. W ramach akcji nazwy ich stanowisk zostały tak zmienione, by jasno informować, czym dana osoba się zajmuje.
więcej
|
L'Oreal promuje kampanią nowość w ofercie marki Maybelline
L’Oréal Polska wystartował w mediach cyfrowych z silną kampanią launchową produktu marki Maybelline New York - media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker, agencja mediowa GroupM.
więcej
|
Cape Morris pracuje dla Laboratoire Native
Cape Morris realizuje kampanie dla Laboratoire Native, francuskiej firmy dermokosmetycznej oferującej produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Agencja odpowiada za działania mediowe, które prowadzone są dla dwóch kluczowych brandów - Lierac i Phyto.
więcej
|
Teads wprowadza na światowy rynek pierwsze, wystandaryzowane rozwiązanie, które mierzy poziom Attention Rok po uruchomieniu Attention Program, Teads po raz kolejny wzbogaca swoją platformę programatycznego zakupu reklam TAM (Teads Ad Manager) o innowacyjne rozwiązanie – wbudowaną funkcjonalność pomiaru uwagi użytkownika (Attention). Pomiar możliwy jest dzięki zastosowaniu rozwiązania firmy firmę Lumen Research, a integracja z TAM sprawia, że klienci Teads mogą w prosty sposób mierzyć i optymalizować uwagę użytkowników, do których kierują swoje kampanie, bez dodatkowych kosztów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Oświadczenie naczelnych polskich mediów bez Polsatu i Interii. "To ostrzeżenie dla polityków"
Szefowie kilkudziesięciu polskich mediów wystosowali wspólną deklarację, w której zapewniają, że będą stali na straży niezależności dziennikarstwa. Informują także, iż będą „konsekwentnie informować społeczeństwo o każdej próbie wpływania władzy na media”. Deklaracja powstała po tym, jak Onet i Wirtualna Polska opisały próby nacisków ludzi władzy na wolność ich redakcji, - To ważne, żeby nasze środowisko co jakiś czas publicznie odnawiało pakt niezależności. Dla tych, którzy próbują na dziennikarzy wpływać, to ostrzeżenie. Dla samych redakcji to zobowiązanie, żeby pilnować swoich czerwonych linii - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna "Faktu". Pod oświadczeniem nie podpisali się naczelni Polsatu i Interii.
więcej
|
Na polskim rynku zadebiutuje nowy luksusowy magazyn. Naczelną Agnieszka Gruszczyńska-Hyc
Jeszcze w tym roku pojawi się na rynku polska edycja dwumiesięcznika wnętrzarskiego „AD” wydawana przez Domio Publishing Polska na podstawie umowy licencyjnej z Condé Nast. „AD Polska” będzie 10. edycją „AD” na świecie. Redaktorką naczelną magazynu została Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Oksana Sogor - dyrektorką ds. cyfrowych.
więcej
|
,,Przekrój" tylko raz w roku, zwolnienia w redakcji
Magazyn „Przekrój” zmienia cykl wydawniczy z kwartalnego na roczny. Wydająca go fundacja rozstaje się z częścią pracowników, m.in. z zespołu redakcyjnego.
więcej
|
Thomson Reuters kupuje firmę z branży sztucznej inteligencji
Właściciel agencji informacyjnej Reuters przejmuje działający w branży startup AICasetext za 650 mln dolarów w gotówce.
więcej
|
Mocne oświadczenie naczelnych największych polskich mediów. ,,Będziemy bronić niezależności dziennikarstwa"
Po tym, jak Onet i Wirtualna Polska opisały próby nacisków ludzi władzy na wolność ich redakcji, szefowie kilkudziesięciu polskich mediów wystosowali wspólną deklarację, w której zapewniają, że będą stali na straży niezależności dziennikarstwa. Informują także, iż będą „konsekwentnie informować społeczeństwo o każdej próbie wpływania władzy na media”.
więcej
|
|
|
Grupa Interia z mniejszym zyskiem. 12 proc. więcej z reklam
W ub.r. przychody Grupy Interia, od trzech lat należącej do Cyfrowego Polsatu, zwiększyły się o 11,6 proc. do 113,18 mln zł, a przy większym wzroście kosztów zysk netto zmalał o jedną trzecią, do 13,29 mln z - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech ,,Major" Suchodolski nie żyje, ale jego kanał wciąż działa i zarabia
Na kanale zmarłego niedawno patoyoutubera Wojciecha „Majora” Suchodolskiego wciąż pojawiają się nowe treści. Co więcej, kanał wciąż działa z monetyzacją, a płacący 59,99 zł miesięcznie mogą liczyć m.in. na... „Kontakt do Wojtka oraz możliwość wpływu na Kanał”.
więcej
|
Krzysztof Stanowski zapowiada kolejne odcinki o Bollywood. "Szanuję wyrok sądu"
Współwłaściciel kanału Sportowego, Krzysztof Stanowski zapowiedział, że powstaną kolejne odcinki na temat Bollywood. Jeden z nich ma dotyczyć „wiadomej osoby”. Prawdopodobnie chodzi o aktorkę Natalię Janoszek, o której oszustwach w sprawie kariery aktorskiej dziennikarz, zgodnie z decyzją sądu, nie może mówić w swoich mediach. - Będą jeszcze trzy odcinki. Jeden bekowy i dwa na poważnie. Potem wracam do zwykłych zajęć - poinformował.
więcej
|
Filmweb zwiększył wpływy. Ponad 5 mln zł dla właścicieli
Spółka zarządzająca serwisem Filmweb w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 11 proc. do 22,56 mln zł, a jej koszty operacyjne skoczyły o jedną czwartą, przez co zysk netto zmalał z 7,14 do 5,32 mln zł.
więcej
|
UOKiK: e-sklep dodaje klientom do koszyka niezamówione produkty
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił właścicielowi sklepu internetowego Duka.com zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Według ustaleń regulatora klientom na platformie automatycznie dodawano do koszyka zakupowego produkty, których sami tam nie umieścili.
więcej
|
Google tnie zatrudnienie w znanej aplikacji
Właściciel Google, koncern Alphabet, podjął decyzję o zwolnieniach w aplikacji nawigującej dla kierowców Waze - podaje CNBC.
więcej
|
Meta wprowadza nowe narzędzia nadzoru rodzicielskiego
Meta zaczęła wdrażać nowe narzędzia kontroli rodzicielskiej na Instagramie, Facebooku i w komunikatorze, w tym możliwość sprawdzania przez rodziców, jak ich nastolatki korzystają z komunikatora, funkcję blokującą niechciane wiadomości prywatne i przypomnienia dla nastolatków o zrobieniu sobie przerwy na Facebooku.
więcej
|
Poczta Polska przypomina: firmy będą miały wkrótce obowiązek korzystania z e-Doręczeń
Począwszy od marca 2024 roku wszystkie firmy wpisane do KRS będą miały obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń. Aby przedsiębiorcy mieli szansę przygotować się wcześniej do tego wymogu, Poczta Polska przygotowała dla biznesu instrukcję, która w czytelny sposób pokazuje, jak przejść przez wszystkie etapy wdrożenia systemu e-Doręczeń.
więcej
|
Seria filmowa ,,Extraction" i 6. sezon ,,Black Mirror" zdominowały Top 10 Netfliksa
Film „Extraction 2” z udziałem Chrisa Hemswortha i szósty sezon serialu „Black Mirror” były najchętniej oglądanymi nowościami Netfliksa w okresie między 19 a 25 czerwca. Co jeszcze oglądaliśmy na platformie?
więcej
|
Shein wysłało amerykańskich influencerów do Chin. Amerykanie oburzeni
Grupa amerykańskich influencerów i twórców treści o modzie spotkała się ze stanowczą krytyką w internecie po tym, jak odwiedzili fabrykę giganta e-commerce Shein w Chinach. Po sponsorowanej wycieczce twórcy opublikowali pochlebne recenzje o marce, mierzącej się z oskarżeniami o kopiowanie projektów wielu popularnych brandów czy szkodliwy wpływ na środowisko.
więcej
|
Menedżer z branży finansowej w zarządzie Eurocashu. Zajmie się cyfryzacją
Do zarządu Eurocashu, właściciela m.in. sieci handlowych Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Inmedio i Big Ben został powołany Szymon Mitoraj. Wcześniej pracował m.in. w Raiffeisen Bank Ukraina, Grupie PZU i Grupie ING.
więcej
|
,,Pan Samochodzik i Templariusze" zadebiutuje na Netfliksie 12 lipca. Mamy nowy zwiastun
„Pan Samochodzik i Templariusze” to zapowiedziany przez Netfliksa film na podstawie książki Zbigniewa Nienackiego o tym samym tytule. Będzie to współczesna adaptacja powieści, która na początku lat 70. doczekała się ekranizacji w formie 5-odcinkowego serialu.
więcej
|
Pilot WP dostępny na telewizorach Panasonic
Posiadacze telewizorów smart TV marki Panasonic mogą już korzystać z platformy Pilot WP. Aplikacja została udostępniona w czerwcu i pozwala m.in. na swobodny dostęp do ulubionych kanałów telewizyjnych.
więcej
|
Złamano kod komunikatora EncroChat. Umożliwiło to aresztowanie ponad 6,5 tys. przestępców i konfiskatę prawie 900 mln euro
Odszyfrowanie wiadomości z przestępczej sieci komunikacyjnej EncroChat doprowadziło do ponad 6,5 tys. aresztowań na całym świecie i konfiskaty prawie 900 mln euro - informują we wtorek Europol oraz Eurojust we wspólnym komunikacie prasowym.
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne odbyły się w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji był David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzielił się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję. materiał reklamowywięcej |
|
|