|
|
|
|
|
|
|
Adrian Klarenbach zostaje w TVP3 Info. ,,Decyzje nie uległy zmianie"
Nowa dyrekcja Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i TVP Info nie zmienia decyzji poprzedniego kierownictwa i pozostawia Adriana Klarenbacha na antenie TVP3 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od kwietnia dziennikarz jest wśród prowadzących pasmo „TVP3 Info”, a po kilku tygodniach przerwy wrócił na antenę TVP Info.
więcej
|
9,99 zł za udostępnienie hasła Netfliksa. W Disney+, HBO Max i Prime Video to darmowe
Netflix poinformował, że 9,99 zł miesięcznie ma kosztować każdy użytkownik poza gospodarstwem domowym subskrybenta. Nowa opłata napędzi dodatkowych klientów konkurencyjnym platformom, które z dzieleniem się kontami otwarcie nie walczą i piratom. Przykład Kanady pokazuje jednak, że w dłuższej perspektywie decyzja może gigantowi streamingu wyjść na dobre.
więcej
|
Natalia Janoszek zmyśliła swoją karierę? "Niedługo będzie miała swój program w telewizji"
Krzysztof Stanowski w swoim najnowszym odcinku programu „Dziennikarskie zero” przyjrzał się karierze aktorki Natalii Janoszek, która w Polsce przedstawiana jest jako gwiazda Bollywood i zapraszana do programów największych stacji telewizyjnych. Zdaniem dziennikarza, Janoszek zmyśliła swoją wielką karierę. - Tylko czekać aż pani Janoszek będzie miała swój program w jakiejś telewizji, bo refleksji tu nie będzie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Ziemkiewicz i Ogórek skazani na grzywnę za zniesławienie aktywistki. ,,Chcę zamiany kary na areszt"
Rafał Ziemkiewicz i Magdalena Ogórek zgodnie z wyrokiem sądu mają zapłacić po 10 tys. zł grzywny za to, że cztery lata temu w programie „W tyle wizji” podważali kompetencje i bezstronność Elżbiety Podleśnej. Wyrok zapadł w sądzie drugiej instancji, jest już prawomocny. - Będę składał wniosek o zamianę tej grzywny na areszt, gdyż pieniądze są mi potrzebne na studia córek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
,,M jak miłość" nadal hitem TVP2
23. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,11 mln widzów, o 320 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dzieciństwo Iwony Wieczorek" pierwszą autorską produkcją Vodylli. Premiera w piątek (wideo)
W piątek, 26 maja w Vodylii odbędzie się premiera dwuczęściowego filmu dokumentalnego „Dzieciństwo Iwony Wieczorek” - pierwszej autorskiej produkcji platformy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nie działają kanały na pirackich listach IPTV. Wiodąca usługa w Europie zlikwidowana
Europol wspólnie z funkcjonariuszami holenderskiej służby FIOD doprowadził do likwidacji największego dostawcy pirackich streamów w Europie. Oferowane przez niego ponad 10 tys. kanałów docierało do ponad miliona odbiorców w Europie. Wiele nielegalnych stacji przestało działać, ale chińscy sprzedawcy list m3u zapewniają, że powrócą.
więcej
|
Polsat znów zdejmuje ,,Hell's Kitchen" z anteny
Kolejna edycja programu „Hell's Kitchen” nie trafi do jesiennej ramówki Polsatu. Nie ma raczej też szans na to, by format, którego widownia wiosną mocno spadła, wrócił na antenę w przyszłym roku. Polsat dalej stawia jednak na Mateusza Gesslera, który trafił do wzmacnianej programowo Czwórki, gdzie dostał nowy program.
więcej
|
Player dzięki firmie należącej do Play działa na konsolach Xbox
Serwis streamingowy Player został udostępniony użytkownikom konsol do gier Xbox. Usługa działa dzięki platformie firmy Redge Media, która niemal rok temu została przejęta przez operatora telekomunikacyjnego Play.
więcej
|
Ruszył darmowy kanał informacyjny w Europie
Warner Bros Discovery wdraża w wybranych krajach Europy darmową stację informacyjną CNN FAST. Choć na wybranych rynkach jest dostępna w serwisie streamingowym Rakuten TV, to w naszym kraju nie można jej na razie obejrzeć za pośrednictwem tej platformy.
więcej
|
Serial o polskich skoczkach jeszcze w tym roku trafi do oferty Amazona
Zakończyły się zdjęcia do serialu dokumentalnego o polskiej kadrze skoczków narciarskich, który szykuje Amazon Prime Video. Premiera planowana jest wstępnie na ostatni kwartał br.- dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Serial będzie trzecią lokalną produkcją Amazona w Polsce.
więcej
|
Czy powstanie siódmy sezon serialu ,,Downton Abbey"?
Produkcję serialu „Downton Abbey” stacja ITV zakończyła w 2015 roku. Od tego czasu powstały dwa filmy, a w planach był kolejny. Czy jednak zamiast filmu powstanie siódmy sezon serialu?
więcej
|
Nie żyje Tina Turner
Nie żyje "królowa rock and rolla" Tina Turner. Miała 83 lata. Zmarła po długiej chorobie w swoim domu niedaleko Zurychu w Szwajcarii.
więcej
|
Dziennikarze na festiwalu w Cannes surowo ocenili ,,Idola", czyli nowy serial HBO Max
Nowy serial HBO Max „Idol” zadebiutuje 5 czerwca na platformie, ale dziennikarze mogli obejrzeć przedpremierowo dwa odcinki na pokazie specjalnym w Cannes. Ich oceny nie pozostawiają złudzeń, produkcja nie będzie kolejnym hitem artystycznym HBO.
więcej
|
Bank Pekao S.A. proponuje ofertę Eko Pożyczki - inwestuj w ekologię bez wychodzenia z domu Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku i proponuje atrakcyjną Eko Pożyczkę – bez prowizji i RRSO tylko 13,83 proc. Ta oferta wspiera działania ekologiczne, a ze względu na atrakcyjną cenę jest przyjazna także klientom. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanah wraca do radia ze swoim ,,Marcepanem". Ale już nie śpiewa o Marlboro
Po kilku dniach po tym, jak Radia Elka zdjęło z anteny piosenkę „Marcepan” w wykonaniu Sanah, artystka zmieniła kontrowersyjne wersy, wyrzuciła z utworu "Marlboro", a radia od wtorku puszczają odmienioną wersję hitu. - Sanah wraca także na antenę Radia Elka, teraz nie ma już przeciwwskazań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef rozgłośni z Leszna, Arkadiusz Wojciechowski, od decyzji którego zaczęła się awantura wokół "Marcepanu".
więcej
|
|
Rada Przedsiębiorczości o KRRiT: Jednooka cenzura
„Niezależne media są karane, zastraszane i utrzymywane w stanie permanentnej niepewności, podczas gdy tzw. media publiczne mają pełne przyzwolenie na szerzenie coraz to bardziej ekstremalnej mowy nienawiści i dezinformacji” - pisze Rada Przedsiębiorczości w stanowisku na temat Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
RMF FM nadal liderem w Trójmieście. Rośnie udział Antyradia
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Polska reklama zyskała 6 proc. Internet i radio z większymi wzrostami od telewizji, traci prasa
Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym kwartale 2023 roku ponad 2,5 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,0 proc. - wynika z najnowszego raportu o rynku reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. W tym okresie rosły inwestycje reklamowe w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
więcej
|
Ruszył przetarg mediowy PKP Intercity, budżet to 18,6 mln zł
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Dotyczy on budżetu w wysokości blisko 18,6 mln zł.
więcej
|
Firma bukmacherska właściciela ,,Super Expressu" dalej ze stratą
Bukmacher Totalbet, wchodzący w skład holdingu obejmującego też wydawcę „Super Expressu” i Grupę Radiową Time, w ub.r. przy wzroście przychodów o 9,5 proc. zmniejszył stratę netto z 15,55 do 11,61 mln zł. Przez cztery lata jego straty przekroczyły 40 mln zł.
więcej
|
Komunikacja Plus zmienia się w K+Group i integruje kompetencje
Grupa Komunikacja Plus wprowadza nową strategię rozwoju. W jej wyniku przekształca się w K+Group i integruje kompetencje czterech unitów biznesowych: public relations, badania, kreację i media).
więcej
|
Rosalie reklamuje festiwalową kolekcję Jenny Fairy
Ruszyła kampania reklamująca nową kolekcję marki obuwia i torebek Jenny Fairy (należącej do grupy CCC). Występuje w niej piosenkarka i kompozytorka Rosalie.
więcej
|
Rusza agencja Drum Polska, na czele Katarzyna Ryndziewicz i Patrycja Duda
Grupa Media Direction uruchomiła agencję Drum Polska. Na jej czele stoją Katarzyna Ryndziewicz i Patrycja Duda.
więcej
|
Mania Kostrzewska diversity directorem w dentsu CEE
Mania Kostrzewska w strukturach dentsu oprócz dotychczasowej funkcji client partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę diversity director w dentsu CEE (Europa Centralna i Wschodnia).
więcej
|
Pure Ice w gronie klientów Focus Nation
Marka Pure Ice (producent lodu w kostkach) rozpoczęła współpracę z Focus Nation. Agencja odpowiada za stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji B2C i B2B, działania social media, rebranding opakowań, a także za nową stronę internetową.
więcej
|
Olga Kalicka reklamuje markę Garett
Aktorka Olga Kalicka, znana m.in. z serialu "Rodzinka.pl", została nową ambasadorką marki Garett, która działa w segmencie smartwatchy dziecięcych.
więcej
|
Emilia Stasiak-Witkowska i Joanna Puacz w dziale kreacji 2012 Agency
Do zespołu kreacji 2012 Agency dołączyły Emilia Stasiak-Witkowska (copywriterka) i Joanna Puacz (art directorka). Team kreatywny przeszedł z agencji Saatchi & Saatchi.
więcej
|
Vegeta odda pieniądze za zakup jej przypraw
Marka Vegeta rusza z akcją "Gotuj się na oszczędzanie!", w ramach której zwraca pieniądze za zakup jej przypraw.
więcej
|
Piątnica promuje Serek Piątuś loterią konsumencką
OSM Piątnica przygotowała loterię konsumencką z serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja potrwa do 28 czerwca.
więcej
|
Synoptis Pharma kampanią zachęca do otwartego rozmawiania o erekcji
Firma Synoptis Pharma rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem "Erosmowy". Chce nią edukować o tym, by otwarcie rozmawiać o erekcji.
więcej
|
Agencja Streetcom wygrała przetarg Leifheit
Do grona klientów obsługiwanych przez Streetcom dołączyła firma Leifheit. Pierwszym projektem agencji jest kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń tej marki.
więcej
|
Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej |
|
|
Była członkini zarządu Agory zainwestowała w ośrodek psychoterapii
Agnieszka Sadowska, w latach 1999-2021 związana z Agorą, kupiła większościowy pakiet udziałów ośrodka psychoterapii poznawczo-behawioralnej Centrum CBT i dołączyła do jego rady nadzorczej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Natalia Janoszek zmyśliła swoją karierę? "Niedługo będzie miała swój program w telewizji"
Krzysztof Stanowski w swoim najnowszym odcinku programu „Dziennikarskie zero” przyjrzał się karierze aktorki Natalii Janoszek, która w Polsce przedstawiana jest jako gwiazda Bollywood i zapraszana do programów największych stacji telewizyjnych. Zdaniem dziennikarza, Janoszek zmyśliła swoją wielką karierę. - Tylko czekać aż pani Janoszek będzie miała swój program w jakiejś telewizji, bo refleksji tu nie będzie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Nowy serwis plotkarski Polska Press ekspertów nie zachwyca. ,,Niczym to nie zaskakuje"
W środę ruszył serwis show-biznesowy Shownews.pl (Polska Press Grupa). Naczelny ma ambicję wejścia do top 10 portali rozrywkowych w tym roku. Wątpliwości mają jednak nasi rozmówcy. - Jakby w miejsce Shownews wpisać nazwę któregoś z popularnych serwisów plotkarskich, to mielibyśmy z grubsza to samo - ocenia Robert Feluś.
więcej
|
Elon Musk nowym królem konserwatywnych mediów
Miliarder i właściciel Twittera Elon Musk staje się nowym królem konserwatywnych mediów, zastępując w tej roli szefa imperium News Corp. Ruperta Murdocha - ocenia w środę portal Axios. Na Twitterze podczas dyskusji z Muskiem swoją kandydaturę w wyborach prezydenckich 2024 w środę ogłosić ma główny rywal Donalda Trumpa na prawicy, Ron DeSantis.
więcej
|
Firma bukmacherska właściciela ,,Super Expressu" dalej ze stratą
Bukmacher Totalbet, wchodzący w skład holdingu obejmującego też wydawcę „Super Expressu” i Grupę Radiową Time, w ub.r. przy wzroście przychodów o 9,5 proc. zmniejszył stratę netto z 15,55 do 11,61 mln zł. Przez cztery lata jego straty przekroczyły 40 mln zł.
więcej
|
Polska Press Grupa uruchamia portal Shownews.pl. ,,Celem na ten rok jest miejsce w top 10 portali rozrywkowych"
Polska Press Grupa uruchomiła nowy portal o tematyce show-biznesowej. Pod adresem shownews.pl czytelnicy znajdą newsy ze świata polskich i zagranicznych gwiazd, wywiady czy materiały wideo. Projektem kieruje Sławomir Kowalski, były szef działu gwiazdy w „Super Expressie”. W zespole redakcyjnym są też m.in. dziennikarze z USA i Kanady.
więcej
|
|
|
9,99 zł za udostępnienie hasła Netfliksa. W Disney+, HBO Max i Prime Video to darmowe
Netflix poinformował, że 9,99 zł miesięcznie ma kosztować każdy użytkownik poza gospodarstwem domowym subskrybenta. Nowa opłata napędzi dodatkowych klientów konkurencyjnym platformom, które z dzieleniem się kontami otwarcie nie walczą i piratom. Przykład Kanady pokazuje jednak, że w dłuższej perspektywie decyzja może gigantowi streamingu wyjść na dobre.
więcej
|
Weszło bez połowy zysku, wpływy 5 proc. w dół
Dwie spółki zarządzające serwisem sportowym Weszło w ub.r. zanotowały spadek przychodów o 5,5 proc. do 4,02 mln zł, a przy wzroście kosztów o 6 proc. ich zysk netto zmalał z 346 do 164,3 tys. zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Do ośmiu lat więzienia za patostreaming. Projekt już w Sejmie
Do Sejmu wpłynął w środę projekt zmiany Kodeksu karnego, autorstwa Suwerennej Polski, przewidujący do ośmiu lat więzienia za patostreaming. Jeśli sprawca działałby w celu korzyści majątkowej groziłoby mu do 10 lat. Projekt trafił do opinii Biura Legislacyjnego.
więcej
|
Facebook i Twitter straciły ponad milion polskich użytkowników. Dłużej na Snapchacie i TikToku
Polscy internauci na TikToku miesięcznie spędzają średnio 19 godzin, a na Facebooku - 16-17 godzin. Ta druga platforma miesiąc do miesiąca straciła 1,1 mln użytkowników, a Twitter - 1,4 mln, natomiast niewielki wzrost osiągnął Snapchat.
więcej
|
Zmarł Krzysztof Gieszczyk, dziennikarz WP SportowychFaktów
Nie żyje Krzysztof Gieszczyk, dziennikarz WP SportowychFaktów zajmujący się koszykówką. Miał niecałe 47 lat.
więcej
|
Answear wyszedł na plus. Sprzedaż 52 proc. w górę
Platforma e-commerce Answear.com, z odzieżą i produktami home&lifestyle, w zeszłym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 52,1 proc. do 271,1 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 3,34 mln zł straty do 3,43 mln zł zysku.
więcej
|
Meta dostanie 53 mln dolarów za Giphy, kupującym Shutterstock
Aplikacja Giphy, kupiona przez Meta Platforms trzy lata temu za 315 mln dolarów, zostanie sprzedana platformie zdjęciowej Shutterstock za 53 mln dolarów. To realizacja decyzji brytyjskiego Urząd ds. Konkurencji i Rynków.
więcej
|
Akademia NBP zaprasza na studia MBA ,,Bankowość i system finansowy" Do 26 maja 2023 r. trwa rekrutacja na studia podyplomowe MBA z bankowości i systemu finansowego. Wykłady rozpoczną się już w czerwcu 2023 r. i będą prowadzone przez wykładowców z Polski i z zagranicy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Z okazji Dnia Dziecka prezenty kupuje 61 proc. Polaków
Prezenty z okazji Dnia Dziecka regularnie kupuje 61 proc. Polaków, którzy przeznaczają na nie zazwyczaj od 50 do 100 zł - wynika z badania firmy finansowo-technologicznej PayPo. Najczęściej wybieranymi upominkami są słodycze i zabawki, rzadziej książki czy gry.
więcej
|
|
|