Oglądalność a reklamy
2016-04-17 16:21:32 - z
dawce reklamy.
Przypadkiem usłyszałem jak fachowcy od sprawdzania oglądalności wygadali
się że blok reklamowy powoduje spadek oglądalności od 40 do 50%.
O co tu chodzi? Reklamodawcy i nadawcy są debilami czy tylko
niedoinformowanymi nieudacznikami? :-)
Gdyby ograniczyć ilość reklam zyskali by wszyscy od widów przez nadawców
po reklamodawców.
Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)
z
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-17 22:07:35 - Adam
> Pewnie wielu z Was wkurzają nachalne, monotonne, wkurzające w dużej
> dawce reklamy.
> Przypadkiem usłyszałem jak fachowcy od sprawdzania oglądalności wygadali
> się że blok reklamowy powoduje spadek oglądalności od 40 do 50%.
> O co tu chodzi? Reklamodawcy i nadawcy są debilami czy tylko
> niedoinformowanymi nieudacznikami? :-)
> Gdyby ograniczyć ilość reklam zyskali by wszyscy od widów przez nadawców
> po reklamodawców.
>
> Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)
>
Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?
--
Pozdrawiam.
Adam
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-18 07:22:23 - z
> Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?
A co za różnica? Specjalistka nie robiła rozróżnienia.
z
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-18 07:54:40 - Cezar
> W dniu 2016-04-17 o 22:07, Adam pisze:
>> Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?
>
> A co za różnica? Specjalistka nie robiła rozróżnienia.
>
> z
>
ale kto Ci każe oglądać?
c.
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-18 17:35:46 - z
> ale kto Ci każe oglądać?
Kazać nie każe ale lubię ;-)
Dostrzegam pewny feler w usługach za które płacę z mocy ustawy jak
również i dobrowolnie. Chciałbym go naprawić albo się dowiedzieć kto
nieroztropnie doprowadza do złego rozporządzenia moimi podatkami :-)
z
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-18 17:49:20 - cezar
> W dniu 2016-04-18 o 07:54, Cezar pisze:
>> ale kto Ci każe oglądać?
>
> Kazać nie każe ale lubię ;-)
>
> Dostrzegam pewny feler w usługach za które płacę z mocy ustawy jak
> również i dobrowolnie. Chciałbym go naprawić albo się dowiedzieć kto
> nieroztropnie doprowadza do złego rozporządzenia moimi podatkami :-)
>
To jest akurat proste. To rząd, który "wybrałeś".
c.
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-18 19:52:29 - z
> To jest akurat proste. To rząd, który "wybrałeś".
>
Pudło. Poprzedniego też nie wybrałem a takie same nieudaczniki były :-)
z
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-19 22:53:44 - "Kamil"
> Pudło. Poprzedniego też nie wybrałem a takie same nieudaczniki były :-)
Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.
Pzdr
Re: Oglądalność a reklamy
2016-04-20 08:06:09 - z
> Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
> targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.
Podchodzę do tematu merytorycznie. Tak. Tak można a nawet trzeba.
NIEUDACZNIKI przedtem i teraz.
z
Re: Ogl?dalno?ć a reklamy
2016-04-20 13:08:28 - "r...@k...pl"
<m...@t...pl> napisał(-a):
> > Pudło. Poprzedniego też nie wybrałem a takie same nieudaczniki były :-)
>
> Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
> targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.
Chyba miało być:
" Nie widzisz różnicy między złodziejami i aferałami a targowiczanami i
nieudacznikami?"