wsk gaźnik problem

edwx Data ostatniej zmiany: 2012-08-20 23:32:27

wsk gaźnik problem

2012-08-14 00:19:01 - edwx

witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
być ?

p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
gaźniku idzie w dół)

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: wsk gaźnik problem

2012-08-20 23:32:27 - Jackare

Użytkownik edwx napisał w wiadomości
news:1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl...
> witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
> ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
> obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
> obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
> podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
> simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
> podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
> sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
> być ?
>
> p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
> gaźniku idzie w dół)
>
chyba w gaźniku typu pegaz jest odwrotnie:
dźwigienka odciągnięta otwarta= przepustnica ssania w górę = ssanie
wyłączone
dźwigienka zamknięta = przepustnica ssania w dół = ssanie załączone

Ogólnie masz coś podupczone z regulacją wolnych obrotów co oznacza, że albo
elementy regulacyjne nie spełniają swej roli albo układ zasilania na wolnych
obrotach jest niedrożny.
Używanie ssania na wysokich obrotach i w ogóle w sposób długotrwały może
doprowadzić do zatarcia silnika, także nie szalej.
Wyreguluj sobie wolne obroty jak należy i powinno być git. Pamiętaj, że
wolne obrotyu należy regulowac na rozgrzanym silniku.
--
Jackare




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS