wsk gaźnik problem
2012-08-14 00:19:01 - edwx
ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
być ?
p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
gaźniku idzie w dół)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/
Re: wsk gaźnik problem
2012-08-20 23:32:27 - Jackare
news:1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl...
> witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
> ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
> obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
> obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
> podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
> simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
> podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
> sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
> być ?
>
> p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
> gaźniku idzie w dół)
>
chyba w gaźniku typu pegaz jest odwrotnie:
dźwigienka odciągnięta otwarta= przepustnica ssania w górę = ssanie
wyłączone
dźwigienka zamknięta = przepustnica ssania w dół = ssanie załączone
Ogólnie masz coś podupczone z regulacją wolnych obrotów co oznacza, że albo
elementy regulacyjne nie spełniają swej roli albo układ zasilania na wolnych
obrotach jest niedrożny.
Używanie ssania na wysokich obrotach i w ogóle w sposób długotrwały może
doprowadzić do zatarcia silnika, także nie szalej.
Wyreguluj sobie wolne obroty jak należy i powinno być git. Pamiętaj, że
wolne obrotyu należy regulowac na rozgrzanym silniku.
--
Jackare